Sociālo prasmju attīstīšana ar kustību rotaļu palīdzību 3-4 gadus veciem bērniem
Author
Žebeka, Elita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore : Elita Žebeka Kvalifikācijas darba tēma : Sociālo prasmju attīstīšana ar kustību rotaļas palīdzību 3-4 gadus veciem bērniem. Mērķis : Teorētiski, empīriski pētīt sociālo prasmju attīstību 3-4 gadus veciem bērniem kustību rotaļā. Darbā apskata sociālo prasmju skaidrojumus, iespējas šīs prasmes attīstīt pirmsskolas vecuma bērniem vecumā no 3-4 gadiem, izmantojot kustību rotaļu. Pētījuma veikšanai, lai novērtētu bērnu sociālās prasmes, tika atlasīti sasniedzamie rezultāti 2. posmā sociālajā un pilsoniskajā mācību jomā, izdalot trīs tematus– manas emocijas, sadarbošanās, laba rīcība, tika sastādīti kritēriji bērnu novērtēšanai. Piedāvātās kustību rotaļas, veicināja sociālo prasmju attīstību. Sociālās prasmes var tikt veicinātas ar kustību rotaļu palīdzību, ja tās plānojot, pedagogs ievēro bērnu intereses, piedāvā vecumam atbilstošas rotaļas, iedrošina un motivē bērnus. Darbs sastāv no : 41 lapaspuses, 31 izmantota literatūras avota, 5 tabulām, 3 attēliem. Atslēgas vārdi : sociālās prasmes, kustību rotaļa, pirmsskola, 3-4 gadus veci bērni. Author of paper : Elita Žebeka Title of qualification paper : Development of Social Skills for Children Aged 3-4 Years by Means of Active Play Goal : Theoretical, empirical study of social skills development with active play in children aged 3-4 years. The paper looks at explanations of social skills, and possibilities of developing these skills in pre-school aged children ages 3-4 years using active play. In order to conduct the research, results to be attained in phase 2 of social and civil fields of study were selected by allocating 3 topics – my emotions, cooperation, positive behaviour; criteria were determined for evaluation of children. The offered active play facilitated development of social skills. Social skills can be facilitated by active play, if, during planning, the educator takes children interests into account, offers age-appropriate play, encourages and motivates children. Paper contains : 41 pages, 31 used literature sources, 5 tables, 3 figures. Key words : social skills, active play, pre-school, children aged 3-4 years.