4-6 gadīgu bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļā
Autor
Dātava, Ingūna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lāce, Ingūna
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore: Ingūna Dātava Darba zinātniskais vadītājs: Ingūna Lāce Darba nosaukums: 4-6 gadīgu bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļā. Darba mērķis: teorētiski un praktiski pētīt 4-6 gadīgu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanas veicinošos rotaļu organizācijas nosacījumus. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām, teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā: tika apskatītas un analizētas tādu autoru kā M. Pļavenieces, I. Puškareva, V. Reņģes, I. Stangaines, E. Černovas, A. Švedenbergas, S. Omārovas atziņas par 4-6 gadus vecu bērnu, vecumposma īpatnībām un sadarbības prasmju sekmēšanas iespējām rotaļās. Empīriskajā daļā: tika aprakstītas izvēlētās metodes, izveidoti vērtēšanas kritēriji, aprakstīta pētījuma bāze, analizēti anketēšanas rezultāti, veikta pedagoģiskā darbība un apkopoti iegūtie rezultāti. Empīriskā pētījuma beigās izveidoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi. Darbs sastāv no 52 lapaspusēm, 13 attēliem, 5 tabulām, 53 literatūras avotiem, 6 pielikumiem. Atslēgas vārdi: pirmsskola, vecākais vecumposms, rotaļa, sadarbība Author of the work: Ingūna Dātava Scientific supervisor: Ingūna Lāce Title of work: Promoting cooperation skills of 4-6-year-old children in games The purpose of the work: to theoretically and practically study the conditions of the organization of games promoting the cooperation skills of 4-6-year-old children. The bachelor thesis consists of two parts, theoretical and empirical. In the theoretical part: the findings of authors such as M. Pļaveniece, I. Puškareva, V. Reņģe, I. Stangaine, E. Černova, A. Švedenberga, S. Omārova, about the peculiarities of the age stage of 4-6-year-old children were examined and analyzed the opportunities for promoting cooperation skills in games. In the empirical part: the chosen methods were described, the evaluation criteria were created, the research base was described, the survey results were analyzed, the pedagogical activity was carried out and the obtained results were summarized. At the end of the empirical study, conclusions are made and proposals are developed. The work consists of 52 pages, 13 images, 5 tables, 53 literature sources, 6 attachments. Key words: preschool, senior age, play, cooperation