• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

4-6 gadīgu bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļā

Thumbnail
Открыть
299-90860-Datava_Inguna_id18032.pdf (809.8Kb)
Автор
Dātava, Ingūna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lāce, Ingūna
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Ingūna Dātava Darba zinātniskais vadītājs: Ingūna Lāce Darba nosaukums: 4-6 gadīgu bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļā. Darba mērķis: teorētiski un praktiski pētīt 4-6 gadīgu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanas veicinošos rotaļu organizācijas nosacījumus. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām, teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā: tika apskatītas un analizētas tādu autoru kā M. Pļavenieces, I. Puškareva, V. Reņģes, I. Stangaines, E. Černovas, A. Švedenbergas, S. Omārovas atziņas par 4-6 gadus vecu bērnu, vecumposma īpatnībām un sadarbības prasmju sekmēšanas iespējām rotaļās. Empīriskajā daļā: tika aprakstītas izvēlētās metodes, izveidoti vērtēšanas kritēriji, aprakstīta pētījuma bāze, analizēti anketēšanas rezultāti, veikta pedagoģiskā darbība un apkopoti iegūtie rezultāti. Empīriskā pētījuma beigās izveidoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi. Darbs sastāv no 52 lapaspusēm, 13 attēliem, 5 tabulām, 53 literatūras avotiem, 6 pielikumiem. Atslēgas vārdi: pirmsskola, vecākais vecumposms, rotaļa, sadarbība
 
Author of the work: Ingūna Dātava Scientific supervisor: Ingūna Lāce Title of work: Promoting cooperation skills of 4-6-year-old children in games The purpose of the work: to theoretically and practically study the conditions of the organization of games promoting the cooperation skills of 4-6-year-old children. The bachelor thesis consists of two parts, theoretical and empirical. In the theoretical part: the findings of authors such as M. Pļaveniece, I. Puškareva, V. Reņģe, I. Stangaine, E. Černova, A. Švedenberga, S. Omārova, about the peculiarities of the age stage of 4-6-year-old children were examined and analyzed the opportunities for promoting cooperation skills in games. In the empirical part: the chosen methods were described, the evaluation criteria were created, the research base was described, the survey results were analyzed, the pedagogical activity was carried out and the obtained results were summarized. At the end of the empirical study, conclusions are made and proposals are developed. The work consists of 52 pages, 13 images, 5 tables, 53 literature sources, 6 attachments. Key words: preschool, senior age, play, cooperation
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61445
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV