Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorMuižniece, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:02:10Z
dc.date.available2022-12-10T02:02:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90925
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61491
dc.description.abstractBakalaura darba temats: “ 5 – 6 gadus vecu bērnu pamatkustību pilnveidošana veselības un fiziskās aktivitātes mācības jomā”. Darba autors: Santa Muižniece Darba mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pētīt 5 – 6 gadus vecu bērnu pamatkustību apguves pilnveidošanu.. Teorētiskajā daļā analizēta bērnu pamatkustību pilnveidošanas iespējas dažādās šķēršļu joslās un kustību rotaļās. Empīriskā pētījuma laikā tika veidotas dažādas šķēršļu joslas un piedāvātas kustību rotaļas ar mērķi pilnveidot izvirzītos pamatkustību veidus. Pētījumā iesaistītajiem bērniem tika pilnveidoti vecumposmam apgūstamie pamatkustību veidi, kas apstiprina hipotēzi, ka veiksmīgāka pamatkustību apguve vecākajā pirmsskolas vecumā notiks tad, ja pedagogs organizēs jēgpilnas un daudzveidīgas nodarbības, kurās būs iekļauti pamatkustību apguves uzdevumi dažādās šķēršļu joslās un mērķtiecīgi tiks izvēlētas kustību rotaļas, atbilstoši konkrētam pamatkustību apguves veidam un bērnu šī brīža prasmēm. Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras 50 avotiem un 14 pielikumiem. Darbā ir iekļautas 7 tabulas, 8 attēli. Darba apjoms 82 lpp. Atslēgas vārdi: vecākais pirmsskolas vecums, pamatkustības, kustību rotaļa, veselības un fiziskās aktivitātes mācības joma.
dc.description.abstractThe subject of Bachelor's work: “The improvement of basic movements of 5 – 6 year - old children in health and physical activity field of training”. Author of the work: Santa Muižniece The aim of the work is to theoretically explore and practically research the improvement of the acquisition of basic movements of 5 – 6 year - old children. The theoretical part analyses the possibilities for improving children's core movements in different obstacle courses and motion play. During the empirical research various obstacle courses were created and movement games were offered with the aim to improve the established types of basic movements. For the children involved in the study, the types of basic movements to be acquired for their age stage were improved, which confirms the hypothesis that more successful acquisition of basic movements in the senior pre-school age will occur if the teacher organises meaningful and diverse classes, which include the tasks of acquisition of basic movements in different obstacle courses and targeted selection of movement games, according to the specific type of acquisition of basic movements and the skills of children of the moment. The work consists of introduction, 2 chapters, conclusions, proposals, 50 sources of the literature used and 14 annexes. The work includes 7 tables, 8 images. Work volume 82 pages. Keywords: senior pre-school age, basic movements, motion play, health and physical activity field of training.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectvecākais pirmsskolas vecums
dc.subjectpamatkustības
dc.subjectkustību rotaļa
dc.subjectveselības un fiziskās aktivitātes mācības joma
dc.title5 – 6 gadus vecu bērnu pamatkustību pilnveidošana veselības un fiziskās aktivitātes mācības jomā
dc.title.alternativeThe improvement of basic movements of 5-6 year old children in health and physical activity field of training
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record