Rotaļnodarbība 3-4 gadus vecu bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanai
Author
Strazdiņa, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir “Rotaļnodarbība 3-4 gadus vecu bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanai”, darba autors Monta Strazdiņa. Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt 3-4 gadus vecu bērnu emocionālās atsaucības veidošanos rotaļnodarbībā. Bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanai caur rotaļu ir ļoti liela nozīme. Ir aktuāli jau pirmsskolas periodā attīstīt bērna emocionālo atsaucību, jo emocionālā atsaucība ir viena no svarīgākajām spējām, kas cilvēkam tiek piešķirtas. Ir pierādīts, ka cilvēka emocionālās pratības attīstības pakāpe nosaka viņa vispārējo labsajūtu Darba teorētiskajā daļā autore analizē pedagogu Ž.Piažē, A. Ļubļinska, D. Dzintere un D. Abakuka, u.c. autoru atziņas par šī vecuma bērna bērnu emocionālās atsaucības veidošanos rotaļnodarbībā.. Tiek noskaidrota emocionālās atsaucības būtība un nozīme. Kā arī tiek analizēta zinātniskā literatūra par 3-4 gadu vecu bērnu attīstības iezīmēm un analizētas emocionālās atsaucības veicināšanas metodes pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Empīriskajā pētījumā autore pēta 3-4 gadu vecu bērnu emocionālās atsaucības līmeni. The title of the bachelor's thesis is "Play lesson to promote the emotional responsiveness of children aged 3-4 years", the author of the work Monta Strazdiņa. The aim of the work: To theoretically and practically study the formation of emotional responsiveness of children aged 3-4 years in a play lesson. Fostering children's emotional responsiveness through play is very important. It is relevant to develop the child's emotional responsiveness already in the preschool period, because emotional responsiveness is one of the most important abilities that are assigned to a person. It has been proven that the degree of development of a person's emotional literacy determines his general well-being In the theoretical part of the work, the author analyzes the insights of educators J.Piažē, A. Lublinsky, D. Dzintere and D. Abakuka, etc. on the formation of emotional responsiveness of children of this age in a play lesson.. The essence and meaning of emotional responsiveness is clarified. Also, the scientific literature on the features of the development of children 3-4 years old is analyzed and the methods of promoting emotional responsiveness in the preschool pedagogical process are analyzed. In an empirical study, the author studies the level of emotional responsiveness of children 3-4 years old.