• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

7.-9.klašu skolēnu piederības Valmieras pilsētai veicināšana literatūras stundās pamatskolā

Thumbnail
Öffnen
299-91004-Vikse_Liga_lv11060.pdf (773.6Kb)
Autor
Vikse, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba temats ir “7.-9.klašu skolēnu piederības Valmieras pilsētai veicināšana literatūras stundās pamatskolā”. Skolēni šajā vecumposmā kļūst katrs par savu individuālo personību un piederības izjūtai šajā procesā ir liela nozīme. Blakus apstāklis ir nesen pārtrauktie pandēmijas ierobežojumi, kas ietekmējuši skolēnu mentālo veselību. Darbā pētāmais objekts ir literatūras mācību process 7.-9.klasēs. Pētījuma priekšmets ir skolēnu piederības pilsētai saturs un metodika. Pētījuma jautājums ir- kā sekmēt 7.-9.klašu skolēnu piederību Valmieras pilsētai literatūras stundās pamatskolā? Darba mērķis ir izpētīt 7.-9.klašu skolēnu piederības Valmieras pilsētai vecināšanas iespējas literatūras stundās pamatskolā. Darba uzdevumi ir teorētiskās literatūras par piederības jēdzienu apzināšana, piederības vērtēšanas kritēriju izvirzīšana, literatūras teorijas apzināšana, literatūras mācību metožu atbilstoša izvēlēšanās, uz Valmieras pilsētu vērsta satura atlasīšana, skolēnu intervēšana, iegūto datu analizēšana. Darbā izvirzītā hipotēze: ja 7.-9.klašu skolēniem literatūras mācību stundās tiek piedāvāts uz Valmieras pilsētu vērsts saturs, kas tiek atklāts savstarpējās mijiedarbības metodēs gan ar līdzcilvēkiem, gan pilsētu, skolēnu piederības līmenis Valmieras pilsētai palielinās.
 
This papers theme is “The encouragement of belonging to Valmiera city through literature classes for grades 7 to 9”. At this age they are starting to become their one true selves and belongingness has a very major part in that. Next to that there were many restrictions due to pandemic which had an impact on student’s mental health. The research object in the work is the learning process of literature in grades 7-9. The subject of the study is the content and methodology of schoolchildren's belonging to the city. The research question is - how to promote belonging of 7th-9th grade students to the city of Valmiera in literature classes in primary school? The aim of the work is to investigate the possibilities of fostering the belonging of the 7th-9th grade students to the city of Valmiera in the literature classes in elementary school. The tasks of the work are identifying the theoretical literature on the concept of belonging, setting criteria for assessing belonging, identifying the theory of literature, choosing the appropriate teaching methods of literature, selecting content focused on the city of Valmiera, interviewing students, analyzing the obtained data. The hypothesis of this paper: if 7th-9th grade students are offered content focused on the city of Valmiera in literature classes, which is revealed in the methods of mutual interaction both with fellow human beings and the city, the level of belonging of the students to the city of Valmiera increases.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61540
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV