Kompetenču pieeja klases stundās
Автор
Zikina, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Petere, Anita
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba nosaukums ir “Kompetenču pieeja klases stundās”. Darba autore ir Aļona Zikina. Darba zinātniskais vadītājs ir Anita Petere. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt caurviju kompetences veidošanās iespējas 3.klašu skolēniem klases stundās. Darba teorētiskajā daļā, darba autore izzināja un analizēja teorētisko literatūru par kompetences jēdziena skaidrojumu. Par to kā kompetenču pieeja tiek izmantota mācību procesā klases stundās. Empīriskajā daļa tika izveidoti caurviju prasmju vērtēšanas kritēriji. Tika veikta pedagogu aptauja par caurviju prasmes izmantošanu klases stundās. Darba autore veica pedagoģisko situāciju modelēšanu, kurās tika izmantotas caurviju prasmes klases stundās. Darba apjoms: 49.lpp., 7 tabulas, 10 attēli, 2 pielikumi, 46 literatūras avoti Atslēgvārdi: kompetenču pieeja, klases stundas, caurviju prasmes, 3.klase The title of the bachelor thesis is "Competence approach in classroom lessons". The author of the work is Aļona Zikina. The scientific leader of the work is Anita Petere. The aim of the bachelor's thesis is to theoretically find out and practically check the possibilities of the development of cross-cutting competence for 3rd grade students in class. In the theoretical part of the work, the author of the work learned and analyzed the theoretical literature on the explanation of the concept of competence. About how the competency approach is used in the learning process in the classroom. In the empirical part, the evaluation criteria of cross-cutting skills were created. A survey of pedagogues was conducted on the use of cross-cutting skills in classroom lessons. The author of the work modeled pedagogical situations in which cross-cutting skills were used in classroom lessons. Volume of work: 49 pages, 7 tables, 10 pictures, 2 appendix, 46 literature sources Keywords: competence approach, class hours, cross-cutting skills, 3rd grade