Show simple item record

dc.contributor.advisorPetere, Anita
dc.contributor.authorKalniņa, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:34Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91024
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61557
dc.description.abstractBakalaura darba “Lietpratīgs skolēns mūsdienīgā, daudzveidīgā mācību vidē” mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pētīt, kādas prasmes attīstās mācību procesā, lai sekmētu skolēna lietpratības izpausmi un kādi mūsdienīgas, daudzveidīgas mācību vides nosacījumi, ļauj šīs prasmes pilnveidot. Lai mērķi sasniegtu ir izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1.Pētīt zinātnisko literatūru par to, -kas ir lietpratības jēdziens Skola 2030 konceptuālās pieejas ietvaros; -kā tiek raksturota mūsdienīga, daudzveidīga mācību vide. 2.Veikt pētījumu par lietpratības izpausmēm mācību procesā saistībā ar mūsdienīgu, daudzveidīgu mācību vidi. 3.Apkopot un analizēt pētījumā iegūto informāciju, izdarīt secinājumus par to kādas prasmes nepieciešams attīstīt mācību procesā, lai sekmētu lietpratības izpausmi. Skaidrot mūsdienīgas, daudzveidīgas mācību vides ietekmi uz šo prasmju pilnveidošanu. Pētījumā izmantotās metodes: daļēji strukturēta intervija, novērošana, pedagoģiskās darbības modelēšana. Pētījuma noslēgumā autore secina, ka prasmes, kas raksturo lietpratīgu skolēnu ir prasme kritiski domāt, prasme risināt problēmsituācijas, prasme plānot darbības, lai mācību procesā sasniegtu mērķi, prasme uzņemties atbildību par savu mācīšanos, prasme sadarboties, prasme izmantot digitālās tehnoloģijas. Darba apjoms: 40 lapa, 2 attēli, 2 pielikumi un 36 izmantotās literatūras un informācijas avotu vienības. Atslēgas vārdi: mācību vide, lietpratība, caurviju prasmes
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis "Proficient student in a modern, multiform learning environment" is to learn theoretically and practically study, what skills develop in the learning process to promote the competence of the student's and what conditions of a modern, multiform learning environment allow these skills to be developed. In order to achieve the aim of the research, the following tasks were set: 1.To study the scientific literature on - what is the concept of proficiency within the School 2030 conceptual approach; - how a modern, multiform learning environment is characterized. 2. Conduct research on the promote proficient in the learning process in connection with a modern, multiform learning environment. 3. Summarize and analyze the information obtained from the research, decide what skills need to be developed in the learning process in order to promote the proficient. Explaining the impact of a modern, multiform learning environment on the development of these skills. Methods used in the research: semi-structured interview, observation, modeling of pedagogical activities. At the end of the study, the author concludes that the skills that characterize a proficient student are the ability to think critically, the ability to solve problem situations, the ability to plan actions to achieve the goal in the learning process, the ability to take responsibility for one's learning, the ability to collaborate, the ability to use digital technologies. Work volume: 40 pages, 2 images, 2 appendices and 36 units of used literature and information sources. Key words: learning environment, proficiency, transversal skills
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmācību vide
dc.subjectlietpratība
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectlearning environment
dc.subjectproficiency
dc.titleLietpratīgs skolēns mūsdienīgā, daudzveidīgā mācību vidē
dc.title.alternativeProficient student in a modern, multiform learning environmen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record