• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolotāju profesionālā kompetence pašvadītu mācību kontekstā sākumskolā

Thumbnail
Öffnen
299-91035-Berzina_Agate_ab13415.pdf (544.2Kb)
Autor
Bērziņa, Agate
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Petere, Anita
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba nosaukums ir “Skolotāju profesionālā kompetence pašvadītu mācību kontekstā sākumskolā”, darba autore ir Agate Bērziņa. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pētīt skolotāju profesionālo kompetenci pašvadītas mācīšanās prasmes sekmēšanā sākumskolas skolēnos. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi tika analizēta literatūra par pašvadītu mācību procesu un skolotāja nozīmi pašvadītas mācīšanās prasmes sekmēšanā skolēniem. Tika pētīta skolotāju reālā kompetence pašvadīta mācību procesa sekmēšanā. Pēc pētījuma veikšanas tika secināts, ka skolotāju profesionālā kompetence veicināt sākumskolas skolēnu pašvadītās mācīšanās prasmes nepilnīgi atbilst pašvadītu mācību teorētiskajam raksturojumam. Bakalaura darbā ir 43 lappuses, 1 attēls, 9 tabulas, 33 literatūras avoti un 1 pielikums.
 
The title of this work is “Professional Competence of Teachers’ in the Context of Self-directed Learning in Elementary School”, the author of the work is Agate Bērziņa. The aim of the bachelor’s thesis is to theoretically explore and practically study the teachers’ professional competence to promote self-direceted learning skills for elementary school pupils. In order to achieve the objective, author analyzed the literature of self-directed learning, teacher’s role in promoting self-directed learning skills for pupils, and studied the real teachers’ competence to to promote self-directed learning. Following the study, it was concluded that the teachers’ professional competence to promote self-directed learning skills for elementary school pupils is not fully in line with the theoretical characteristics of self-directed learning. The bachelor thesis has 43 pages, 1 image, 9 tabeles, 33 references and 1 appendix
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61564
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV