Pirmsskolas izglītības iestādes pedagogu un vecāku sadarbības iespējas saskarsmes ierobežojumu laikā
Author
Austriņa, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
A. Austriņas diplomdarba “Pirmsskolas izglītības iestādes pedagogu un vecāku sadarbības iespējas saskarsmes ierobežojumu laikā” mērķis ir noskaidrot, kā pedagogi var turpināt nodrošināt efektīvu komunikāciju ar vecākiem saskarsmes ierobežojumu laikā. Analizēta pedagoģiskā literatūra par sadarbību ar vecākiem un tās nozīmi pirmsskolā. Apkopota informācija par attālinātās komunikācijas iespējām pirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbībā. Veikta PII pedagogu un vecāku sadarbības iespēju izpēte, lai noskaidrotu kādām saziņas platformām viņi dod priekšroku un kādu informāciju vēlētos saņemt no pedagoga. Izstrādāta programma pedagogu un vecāku sadarbībai saskarsmes ierobežojumu laikā Pirmsskolas izglītības iestādē “X”, iekļaujot tajā izmantojamās sadarbības formas un saziņas platformas, veidus kā un cik bieži sazināties ar vecākiem. A. Austriņa qualification paper "Possibilities of cooperation between pedagogues and parents of preschool educational institutions during contact restrictions" goal is to find out how pedagogues can continue to provide effective communication with parents during contact restrictions. Pedagogical literature is analysed about cooperation with parents and its importance in preschool, information is summarised about remote communication opportunities in preschool teachers and parents cooperation. A research was done in preschool educational institution teacher and parent cooperation possibilities to find out which communication platform they prefer and what information they would like to recieve from the teacher. A program was created for teacher and parent cooperation during contact restrictions in preschool educational institution "X".