Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorRauzāne, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:21Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91075
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61636
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis – pētīt diferenciācijas kvalitātes vērtēšanas kritērijus pamatskolā. Pētījuma dizains ir aprakstošs pētījums. Teorētiskajā daļā analizēta diferenciācija skolēnu iekļaušanās veicināšanai vispārizglītojošā klasē, pedagogu funkcijas šī procesa nodrošināšanai, tās kvalitātes novērtēšanas iespējas. Empīriskajā daļā veikta dokumentu analīze, anketēšana, intervēšana. Pēc izvirzītajiem kritērijiem, analizēta diferenciācijas kvalitāte Rīgas X pamatskolā, izstrādāti ieteikumi kvalitātes pilnveidei. Pētījuma rezultāti atklāj, ka Rīgas X pamatskolā diferenciācija tiek nodrošināta augstā līmenī. Tās pilnveidei jāveicina skolotāju savstarpējā sadarbība, efektīva laika sadale mācību stundās, jāveic telpu aprīkojuma maiņa. Maģistra darbs satur 3 nodaļas, 8 apakšnodaļas, secinājumus, ieteikumus, bibliogrāfiju un pielikumus.
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to study the criteria for evaluating the quality of differentiation in elementary school. Research design – descriptive research. The theoretical part analyses the concept of differentiation to promote the inclusion of students in the general education classes, the functions of teachers to ensure this process, the possibilities of evaluating the quality of differentiation. The methods used in the empirical part are document analysis, questionnaires, interviews. The empirical part analyses the quality of differentiation in Riga X elementary school based on the criteria and develops recommendations for improvements. The results of this study reveal that the level of differentiation is high. For improvements it is necessary to promote cooperation between teachers, the time distribution of lessons, change classroom equipment. The master's thesis contains 3 chapters, 8 subsections, conclusions, recommendations, bibliography, and appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectDiferenciācija
dc.subjectDiferenciācijas kvalitāte
dc.subjectIzglītības kvalitāte
dc.subjectIekļaujoša izglītība
dc.titleDiferenciācijas kvalitāte iekļaujošā izglītībā pamatskolā
dc.title.alternativeQuality of Differentiation in the Inclusive Primary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record