• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Piederības sajūta skolēnu iekļaušanās veicināšanai tālmācības vidusskolā

Thumbnail
Открыть
299-91077-Kalnina_Ieva_ik14146.pdf (830.2Kb)
Автор
Kalniņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījumā tika analizēti avoti un zinātniskā literatūra, lai gūtu priekšstatu par piederību veicinošiem faktoriem tālmācības skolās. Tēma ir aktuāla jebkurā skolā, jo tā ir nozīmīga no psiholoģiskā, emocionālā un sociālā viedokļa, lai skolēns veiksmīgi iekļautos sabiedrībā, justos novērtēts un saprasts. Datu iegūšanai tika izveidotas aptaujas anketas izmantojot starptautisku pētījumu jautājumus par piederību un jautājumus par teorijā minētu piederību veicinošām aktivitātēm. Dati tika analizēti, izmantojot aprakstošās statistikas, dispersiju un korelāciju analīzes metodes. Skolēni atzina, ka izjūt spēcīgu piederības sajūtu savai skolai un aptaujāto viedokļi par aktivitāšu īstenošanas biežumu bija līdzīgi. Skolotājiem tika izveidotas rekomendācijas aktivitātēm, ar kuru palīdzību iespējams veicināt skolēnu piederības izjūtu tālmācībā.
 
The research analyzed sources and scientific literature to gain an understanding of the factors contributing to belonging in distance learning schools. The topic is relevant in any school because it is important from a psychological, emotional, and social point of view, so that the student can successfully integrate into society, feel valued and understood. To obtain data, questionnaires were created using international research questions about belonging and questions about belonging-promoting activities mentioned in theory. Data was analyzed using descriptive statistics, analysis of variance and correlation methods. The students admitted that they feel a strong sense of belonging to their school and the opinions of the respondents about the frequency of implementation of activities were similar. Recommendations for activities were created for teachers, with the help of which it is possible to promote students' sense of belonging in distance education.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61638
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV