• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tehnoference bērna (7 - 10 gadi) sociālo prasmju veidošanās kontekstā

Thumbnail
Öffnen
299-91100-Petersone_Iveta_ip17051.pdf (1.029Mb)
Autor
Pētersone, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba nosaukums - “Tehnoference bērna (7 – 10 gadi) sociālo prasmju veidošanās kontekstā”. Pētījuma mērķis - izpētīt tehnoferences ietekmi uz 7 – 10 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanos. Pētījuma teorētiskajā daļā tika analizētas citu pētnieku atziņas par tehnoferences jēdzienu un būtību, digitālo tehnoloģiju lietošanas paradumiem un sociālo prasmju konceptu. Pētījuma empīriskajā daļā tika realizēta vecāku intervija un tiešsaistes aptauja, lai gūtu priekšstatu par digitālo tehnoloģiju lietošanas paradumiem un komunicēšanu ģimenē. Apkopojot iegūto informāciju, autore izstrādāja rekomendācijas vecākiem, kas varētu palīdzēt samazināt tehnoferenci ģimenes ikdienas komunikācijā. Pētījuma noslēgumā tiek secināts, ka tehnoferences laikā jebkura komunikācija ir pastarpināta, tādēļ ilgtermiņā tas var negatīvi ietekmēt bērnu sociālās prasmes.
 
Research paper title – “Technoference in the Context of the Development of Child's (7 - 10 Years Old) Social Skills”. Aim of the research paper – to explore the influence technoference has on 7 to 10 year old child’s social skills development. The theoretical part of the paper consists of analysis of other researchers idea of technoference, digital technology usage habits and the concept of social skills. The empirical part of the paper consists of an interview of parents and an online survey, to get an idea of digital technology usage habits and communication in the family. After summarizing the obtained data, author develops recommendations for parents, which could help minimize technoference in the family. It is concluded from the obtained data, that during the time of technoference communication weakens, which could negatively affect child’s social skills in the long term.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61653
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV