Dizaina domāšanas process kokapstrādē dizainā un tehnoloģijās 6. Klasē
Author
Krakops, Gatis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šelvaha, Lolita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis ir izpētīt mācību tēmas “Kā kombinējot koku ar citiem materiāliem, iegūst koka modeli ar funkciju” apguves iespējas dizaina un tehnoloģiju 6. klasē, izvērtējot uzdevumus atbilstoši dizaina domāšanas procesam. Diplomdarbā par tēmu DIZAINA DOMĀŠANAS PROCESS KOKAPSTRĀDES APGUVĒ DIZAINĀ UN TEHNOLOĢIJĀS 6. KLASĒ, autors sniedz ieskatu, kā pielietojot dizaina domāšanu ir iespējams uzlabot izstrādājumu, kurā koks savienots ar citiem materiāliem. Autors cer, ka darbā sniegtā informācija palīdzēs dizaina un tehnoloģiju skolotājiem mācību procesā izvēlēties skolēniem saistošus darbus kokapstrādes tehnikas apguvē. Darbā tiek aplūkoti un analizēti dažādi dizaina domāšanas aspekti dizaina un tehnoloģiju mācību temata izvēlē. Tiek pētīta kokapstrādes vēsture, kā arī aplūkotas aktuālās šo tēmu tendences mūsdienās. The aim of the thesis is to study the possibilities of studying the topic "How to combine wood with other materials, one gets a wooden model with a function" in the 6th grade of design and technology, evaluating the most engaging work tasks for students. In his thesis on the topic DESIGN THINKING PROCESS IN WOODWORKING IN DESIGN AND TECHNOLOGY IN GRADE 6, the author provides insight into how applying design thinking can improve a product in which wood is connected to other materials. The author hopes that the information provided in the work will help design and technology teachers in the learning process to choose engaging works for students in mastering woodworking techniques. The work examines and analyzes various aspects of design thinking in the choice of the topic of design and tehnology training. The history of woodworking is studied as well as the current trends of these topics today are discussed.