• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lauku skolas ārējās vides izmantošana dabaszinību apguvē 1. klasē

Thumbnail
Öffnen
299-91154-Zandersone_Ineta_ir14023.pdf (1.213Mb)
Autor
Zandersone, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Covid pandēmija aktualizēja āra nodarbību nepieciešamību un iespējas. Lauku skolu atrašanās tuvāk dabai ir būtiska iespēja efektīvai dabaszinību apguvei 1. klasē. Pētījuma mērķis: izpētīt āra vides veidošanu un izmantošanu lauku skolās dabaszinību apguvē 1. klasē. Pētījuma uzdevumi - 1. klases vecuma, dabaszinību pasniegšanas un āra nodarbību teorētisko un praktisko aspektu izpēte. Pētījuma atziņas: nodarbības āra vidē ir ar pozitīvu ietekmi uz bērnu uzvedību, ja sagatavotas interesanti; mācīšanās ārā Covid kontekstā bija normatīvi noteikta kā epidemioloģiski drošības pasākumi. Dabaszinību apguves āra vidē ieguvumi ir - dabaszinību sasaiste ar reālo dzīvi; radošums; labāka imunitāte. Būtiskākie šķēršļi: tehniskie; pedagogu pieredzes trūkums; disciplīnas, materiālu trūkums. Atslēgas vārdi: āra nodarbības, dabaszinības, 1. klase, daba.
 
The Covid pandemic highlighted the need and possibilities of outdoor classes. The location of rural schools closer to nature is an essential opportunity for effective learning of science in the 1st grade. The purpose of the study: to investigate the creation and use of the external environment in rural schools in the learning of natural sciences in the 1st grade. Research tasks - the study of the theoretical and practical aspects of the 1st grade age, science teaching and outdoor lessons. Findings of the research: outdoor lessons have a positive effect on children's behavior if they are prepared in an interesting way; outdoor learning in the context of Covid was normatively defined as an epidemiological safety measure. The benefits of learning science in an outdoor environment are - connecting science with real life; creativity; better immunity. The most significant obstacles: technical; lack of experience of educators; lack of discipline, materials. Keywords: outdoor lessons, science, 1st grade, nature.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61678
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV