Sociālpedagoģiskā darbība 7.-9. klašu skolēnu mācību motivācijas veicināšanā
Автор
Jemeļjanova, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība 7.-9. klašu skolēnu mācību motivācijas veicināšanā” izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kā veicināt 7.-9. klašu skolēnu mācību motivāciju. Teorētiskajā daļā apskatīti mācīšanās iekšējo un ārējo motīvu īpašības, mācīšanās motivācijas struktūra, motivācijas psiholoģiskās iezīmes 7.-9. klašu skolēniem, mācību motivācijas veidošanās veidi, sociāla pedagoga darbība. Praktiskajā daļā veikts pētījums par mācību motivāciju pamatskolas 7.-9. klasēs. Izstrādāta sociālpedagoģiskā darbības programma mācību motivācijas veicināšanā 7. – 9. klašu skolēniem. Izstrādāta programma tika aprobēta un iegūtie rezultāti tika apkopoti un analizēti. The diploma thesis "Socio-pedagogical Activity to Increase Learning Motivation in Forms 7-9" aims to find out how to increase learning motivation in forms 7-9. The theoretical part deals with the characteristics of intrinsic and extrinsic motives for learning, the structure of motivation for learning, psychological features of motivation in pupils in grades 7-9, the ways in which motivation for learning is formed, and the activities of a social pedagogue. In the practical part, a study on learning motivation in primary school classes 7-9 is carried out. The social pedagogical action program for promoting learning motivation in grade 7-9 was developed. The developed program was validated, and the results were summarized and analyzed.