• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Effect of Frequent Flyer Programs on Consumer Behavior :doctoral thesis submitted for the scientific doctor's degree (Ph.D.) in economics and business

Thumbnail
Открыть
298-91042-Wever_Mark_mw22005.pdf (4.257Mb)
Автор
Wever, Mark
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šumilo, Ērika
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Biežo lidojumu programmas (BLP) ir izveidotas kā populāri stimulēšanas plāni. Ņemot vērā pieaugošo izmaksu ietekmi uz aviācijas nozari, aizvien biežāk tiek apšaubīta BLP efektivitāte, lai iegūtu un noturētu aviokompāniju klientus. Šajā pētījumā novērtēti efektīvas BLP izstrādes noteicošie faktori, izmantojot jauktā modeļa pieeju, kas ietver tirgus analīzi, sistemātisku pārskatu, ekspertu intervijas un Vācijas Miles & More dalībnieku klientu aptauju (n = 502). BLP ietekmē visus klientu uzvedības ķēdes līmeņus. BLP elementi intensīvi mijiedarbojas: efektīva pakalpojumu, statusa un naudas balvu kombinācija maksimāli palielina ietekmi uz klientu; to kopīgi nosaka partneru tīkls, izpirkšanas iespējas, aviokompāniju drošība un kvalitāte. Lai uzrunātu šos klientus, aviokompānijām jāattīsta savas programmas un jāuztur BLP godīgums, nodrošinot pārredzamus un stabilus izpirkšanas nosacījumus un vispusīgu pakalpojumu paketi. Atslēgvārdi: biežo lidojumu programma, aviokompānija, klientu lojalitāte, klientu attiecību pārvaldība.
 
Frequent flyer programs (FFP) have been established as popular incentive schemes. The effectiveness of FFP to gain and retain airline customers is increasingly questioned in the face of growing cost pressures in the aviation sector. This study evaluates determiners of effective FFP design in a mixed model approach, including market analysis, systematic review, expert interviews and a customer survey (n = 502) of Miles & More members in Germany. FFPs impact all levels of the customer behavior chain. FFP elements intensely interact: an effective combination of service, status and monetary awards maximizes customer impact; partner network, redemption options, airline safety and quality codetermine it. Airlines should develop their programs to appeal to these customers and maintain the perceived honesty of their FFP by transparent and steady redemption conditions and a comprehensive service package. Keywords: frequent flyer program, airline, customer loyalty, customer relationship management.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61702
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV