• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rotaļu izmantošana sadarbības veicināšanai 3-4 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Открыть
299-91397-Jezarovska_Dana_dj19049.pdf (416.1Kb)
Автор
Jezarovska, Dana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba tēma: Rotaļu izmantošana sadarbības veicināšanai 3-4 gadus veciem bērniem Kvalifikācijas darba autore: Dana Jezarovska Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām, kuras ietver 2 nodaļas un 7 apakšnodaļas. Teorētiskajā daļā aprakstītas raksturīgās attīstības īpatnības 3-4 gadus veciem bērniem, sadarbības vispārējais raksturojums, kā arī tiek aprakstīts rotaļu ietekme bērnu attīstībā un sadarbības veicināšanā. Empīriskajā daļā tiek veikta bērnu novērošana, lai noteiktu bērnu sadarbības prasmes. Darba autore ar rotaļu palīdzību mēģina sekmēt sadarbības attīstību. Pētījuma beigās tiek veikta atkārtota novērtēšana, lai varētu salīdzināt rezultātus un tiek izdarīti secinājumi. Darbā ir ietvertas 2 tabulas, 8 attēli, 8 pielikumi Atslēgas vārdi: 3-4 gadus vecu bērnu attīstība, sadarbība, rotaļa
 
Topic of qualification work: “Use of toys to promote cooperation for 3 – 4 year`s old children.” Author: Dana Jezarovska The qualification work consists of 2 parts, which include 2 chapters and 7 subsections. The theoretical part describes the characteristic features of development for 3-4-year-old children, the general characteristics of cooperation, and also describes the influence of play in children's development and promoting cooperation. In the empirical part, observation of children is carried out to determine children's cooperation skills. The author of the qualification work tries to promote the development of cooperation with the help of games. At the end of the study, a re-evaluation is carried out so that the results can be compared and conclusions are drawn. The work contains 2 tables, 8 images, 8 appendices Keywords: development of 3-4-year-old children, cooperation, play.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62123
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV