Pētniecisko prasmju veicināšana dabas zinību nodarbībās 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas mācību procesā
Автор
Kellerte, Laila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autors: Laila Kellerte. Kvalifikācijas darba nosaukums: Pētniecisko prasmju veicināšana dabaszinātņu nodarbībās 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas mācību procesā. Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski un praktiski pētīt pētniecisko prasmju veicināšanas iespējas pirmsskolas mācību procesā. Darba sastāvs: ievads, divas nodaļas, četras apakšnodaļas, secinājumi, literatūras un citu avotu saraksts, pielikumi. Pirmās nodaļas apraksts: sastāv no dažādu zinātnieku un autoru atziņām par pirmsskolas mācību procesa organizāciju un pētniecisko prasmju veicināšanas iespējām dabaszinātņu nodarbībās 5 – 6 gadus veciem bērniem. Otrā nodaļa: sastāv no pētījuma, kurā noskaidrota reālā situācija par 5 – 6 gadus vecu bērnu pētnieciskajām prasmēm dabaszinātņu nodarbībās un izstrādāti priekšlikumi pētniecisko prasmju uzlabošanai. Kvalifikācijas darba apjoms: 31. lpp., 14 attēli, 3 tabulas, 27 literatūras avoti, 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: pirmsskolas mācību process, pētnieciskās prasmes, dabaszinātņu nodarbības. Author of the thesis: Laila Kellerte. Title of qualification work: promoting research skills in science classes for children aged 5-6 in preschool training. The purpose of the qualification work: to theoretically and practically study the possibilities of promoting research skills in the preschool learning process. Composition of the work: introduction, two chapters, four subsections, conclusions, list of literature and other sources, appendices. Description of the first chapter: consists of the insights of various scientists and authors about the organization of the preschool learning process and the possibilities of promoting research skills in science classes for 5-6-year-old children. The second chapter: consists of a study in which the real situation regarding the research skills of 5-6-year-old children in science classes is clarified and proposals for improving research skills are developed. Scope of qualification work: 31. pages, 14 pictures, 3 tables, 27 literature sources,2 appendices. Keywords: preschool learning process, research skills, natural science lessons.