Sadarbības caurviju prasmes attīstības veicināšana rotaļās 2-3 gadus veciem bērniem pirmsskolā
Автор
Čalpa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darbu “Sadarbības caurviju prasmes attīstības veicināšana rotaļās 2-3 gadus veciem bērniem pirmsskolā” autore Ilze Čalpa izstrādāja pasniedzējas Mg. paed., Mg. psych. Ilzes Krickas vadībā. Darba mērķis: pētīt kā rotaļas veicina sadarbības prasmes attīstību 2-3 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darba apjoms: Lappušu skaits: 28 Attēlu skaits: 6 Tabulu skaits: 11 Literatūras avoti: 22 Darba pirmajā daļā tiek veikta pedagoģijas un psiholoģijas literatūras analīze par bērnu vecumposma īpatnībām, sadarbību un rotaļu lomu bērna attīstībā. Darba otrajā daļā tiek veikta pedagoģiskā novērošana par bērnu sadarbības prasmēm, kā arī analizēts vai rotaļas veicina sadarbības attīstību. Atslēgvārdi- sadarbības prasmes, 2-3 gadus veci bērni, rotaļas. The qualification work "Encouraging the development of cooperation skills through play for 2-3-year-old children in preschool" was developed by Ilze Čalpa and led by teacher Mg. add., Mg. psych. Ilze Kricka. The purpose of the work: to study how games contribute to the development of cooperation skills in 2-3-year-old children in preschool. Work volume: Number of pages: 28 Number of images: 6 Number of tables: 11 Literature sources: 22 In the first part of the work an analysis of pedagogy and psychology literature is carried out on the peculiarities of children's age, cooperation and the role of play in the child's development. In the second part of the work, pedagogical observation of children's cooperation skills is carried out and it is also analyzed whether games contribute to the development of cooperation. Keywords - cooperation skills, 2-3-year-old children, games.