Sadarbība atbalsta komandā iekļaujošas izglītības realizēšanai pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Šūmane, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba “Sadarbība atbalsta komandā iekļaujošas izglītības realizēšanai pirmsskolas izglītības iestādē” autore ir Ieva Šūmane, tā mērķis ir izzināt sadarbības formas, izmatotās metodes atbalsta komandas sadarbībā. Pētījuma gaitā tika noskaidrota iekļaujošas izglītības būtība, iekļaujošas vides pazīmes un komponentes, darba metodes un sadarbības organizācijas struktūra atbalsta komandā pirmsskolā “X”. Pētījuma metodes ir zinātniskās literatūras un avotu analīze, anketēšana un iegūto datu apkopošana un analīze. Pētījuma bāze ir 20 bibliogrāfiskās vienības, pirmsskolas “X” atbalsta sistēmā iesaistīto dalībnieku intervijas. Darba lappušu skaits ir 32lpp, ietverot 9 attēlus un 3 pielikumus. Atslēgas vārdi: iekļaujošas izglītības būtība; atbalsta sistēma; atbalsta komanda; sadarbība atbalsta komandā. Qualification work “Cooperation in the support team for the implementation of inclusive education in a preschool educational institution” autor is Ieva Šūmane, the purpose of the work is to find out cooperation methods and forms in the support team. In the course of the research, the nature of inclusive education, features and components of an inclusive environment, work methods and the structure of the cooperation organization in the support team at preschool "X" were clarified. The research methods are the analysis of scientific literature and sources, questionnaires and gathering and analysis of the obtained data. The basis of the research is 20 bibliographic units, interviews of participants involved in the preschool "X" support system. The work contains 32 pages, including 9 images and 3 additions. Keywords: nature of inclusive education; support system; support team; cooperation in the support team.