• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

4-5 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
Открыть
299-91480-Apsena_Endija_ez20048.pdf (1.127Mb)
Автор
Apsēna, Endija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autors: Endija Apsēna Darba nosaukums: 4-5 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē. Mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt 4-5 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju pilnveides iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Īss pētījuma saturs : Pētījums sastāv no divām daļām – teorētiskā un empīriskā. Teorētiskajā daļā tiek analizēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra. Pamatojoties uz dažādu autoru atziņām, tiek secināts, kas ir pašapkalpošanās prasmes un, kādas pašapkalpošanās prasmes ir jāprot 4-5 gadīgiem bērniem. Empīriskajā daļā tiek novērota pašapkalpošanās prasmju attīstība 4-5 gadīgu bērnu grupā. Empīriskās daļas pētījums norisinās divās daļās – pedagoģiskie novērojumi un aptauja. Rezultātu apraksts : Ja 4-5 gadīgu bērnu grupā būs nodrošinātas atbilstošas aktivitātes, vide un vienotas pedagogu prasības, tad bērnu pašapkalpošanās prasmes attīstīsies labi. Pētījuma darba lappušu skaits : 30 Attēlu skaits : 14 Tabulu skaits : 2 Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaitu : 18 Pielikumu skaits : 3  
 
Author: Endija Apsēna The theme of the qualification paper: Promotion of self- service of 4-5 year old children in a pre-school education institution. The aim: Theoretically and practically find out the possibilities of the improvement of self – service skills of 4 – 5 year old children in a pre – school education institution. Short research content : The reasearch consists of two parts – theoretical and empirical. In theoretical part is analyzed pedagogical – psychological literature. Based on the lessons of the various authors it is concluded what self – care skills are and which self – care skills 4 -5 year old children should know. In the empirical part, the development of self – service skills in a group of 4 -5 year old children is observed. The research of the empirical part is in two parts – pedagogical observation and survey. Description of the results : If the group of 4-5 year old children is provided with appropriate activities, environment and uniform requirements of teachers, then children’s self – care skills will develop well. Reaserch job page count : 31 Number of pictures : 14 Number of tables : 2 The number of items in the bibliographic list : 18 Number of attachments : 3
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62190
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV