• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguves iespējas virtuālajā vidē

Thumbnail
Открыть
299-91490-Skosa_Natalja_ns20050.pdf (2.345Mb)
Автор
Skosa, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Nataljas Skosas kvalifikācijas darbs “Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguves iespējas virtuālajā vidē”. Kvalifikācijas darba mērķis: noskaidrot vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguves iespējas virtuālajā vidē un izstrādāt ieteikumus pedagogiem. Kvalifikācijas darbā izmantota tеоrētiskās litеrаtūrаs аnаlīzе; vērošana; bērnu aptauja. Rīkota meistarklase zīmētdarbībā ar virtuālo rīku starpniecību – attālināta nodarbība pirmssizglītības iestādes grupā. Pamatojoties uz teorētiskā pētījuma un empīriskā pētījuma rezultātiem, izstrādāti secinājumi un priekšlikumi digitālo tehnoloģiju un virtuālās vides izmantošanai vidējā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguvei. Darbs sastāv no 37 lpp., 3 attēliem, 6 tabulām, 38 literatūras un citiem avotiem, 2 pielikumiem. Atslēgvārdi: zīmēšana, virtuālā vide, digitālās tehnoloģijas, vidējā pirmsskolas vecuma bērni, pirmsskola.
 
Qualification paper of Natalja Skosa “Possibilities of acquiring drawing skills in virtual environment for pre-school children of medium age”. The aim of the qualification paper: to identify the possibilities of acquiring drawing skills in virtual environment for pre-school children of medium age and to develop proposals for teachers. An analysis of theoretical literature; observation; pupils’ survey were used in the qualification paper. Masterclass of drawing with the use of virtual tools – distance masterclass in pre-school group was organized. Based on the results of theoretical and empirical research, conclusions and proposals for the usage of digital technologies and virtual environments for pre-school children of medium age for acquiring drawing skills were provided. The paper consists of 37 pages, 3 figures, 6 tables, 38 literature and other sources, 2 appendices. Keywords: drawing, virtual environment, digital technologies, pre-school children of medium age, pre-school.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62197
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV