2-3 gadīgo bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās ārā nodarbībās
Author
Čerepko, Rita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autora vārds, uzvārds: Rita Čerepko. Darba nosaukums: 2-3 gadīgo bērnu matemātisko priekšstatu veidošana āra nodarbībās. Pētījuma mērķis: izpētīt matemātisko priekšstatu veidošanas iespējas āra nodarbībās pirmsskolā 2-3 gadus veciem bērniem. Pētījuma ietvaros tika izstrādāti kritēriji bērnu matemātisko priekšstatu novērtēšanai, kā arī izstrādāts un aprobēts ārā rotaļnodarbību komplekss matemātisko priekšstatu veicināšanai. Iegūtie rezultāti ļāva secināt, ka āra nodarbības veicina 2-3 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanu. Darbs sastāv no 29 lappusēm, 3 attēliem, 6 tabulām, 27 bibliogrāfiskā saraksta vienībām. Atslēgas vārdi: matemātiskie priekšstati, āra rotaļnodarbības, 2-3 gadus veci bērni, veidošana. Author of the paper: Rita Čerepko. Title of the paper: Forming mathematical concepts for 2-3 years old children in outdoor activities. The objective of the research: to study the possibilities of forming mathematical concepts in outdoor play lessons in preschool for 2-3 year old children. As part of the research, criteria for evaluating children's mathematical ideas were developed, as well as a complex of outdoor play lessons for promoting mathematical concepts were worked out and tested. The obtained results made it possible to conclude that outdoor lessons contribute to the formation of mathematical concepts of 2-3-year-old children. The work consists of 29 pages, 3 figures, 6 tables, 27 items of the bibliographic list. Key words: mathematical concepts, outdoor play lessons, 2-3-year-old children, formation.