Rotaļdarbība angļu valodas vārdu krājuma apguvei 5-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas iestādēs
Автор
Tugarinova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autors: Jeļena Tugarinova Darba tēma: Rotaļdarbība angļu valodas vārdu krājuma apguvei 5-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas iestādēs. Pētījuma mērķis: Izpētīt, kā rotaļdarbība var sekmēt angļu valodas vārdu krājuma apguvi 5-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas iestādēs. Pētījuma saturs: Pētījumā ir veikta pedagoģiskā izmēģinājumu darbība, izmantojot spēli “Playmobil”, angļu valodas vārdu krājuma apguvei 5-7 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Iegūtie rezultāti: Izmantojot spēli “Playmobil” divu mēnešu garumā, katru dienu 20- 30 minūtes, ir izdevies palielināt bērnu angļu valodas vārdu krājumu. Bērni iemācījās vairākus angļu valodas vārdus par sekojošām tēmām: dzīvnieki, ģimenes locekļi, sasveicināšanās, krāsas, emocijas, dārzeņi, augļi, ķermeņa daļas un apģērbs. Bērni prata pateikt, kā viņus sauca un cik viņiem bija gadu. Darba apjoms: Darbs sastāv no 30 lpp. (neskaitot pielikumu). Darbā izmantoti 7 attēli, 3 tabulas, 24 literatūras un citi avoti un 1 pielikums. Atslēgas vārdi: angļu valoda, vārdu krājums, pirmsskola, rotaļnodarbība, rotaļa, “Playmobil”. The author of the paper: Jeļena Tugarinova The topic: Play-based learning for developing English vocabulary of 5-7-year-old children in preschools. The aim of the research: To explore how play-based activities can help to develop English vocabulary of 5-7-year-old children in preschools. The content of the research: An educational trial was carried out using the “Playmobil” toys to help 5-7-year-old children learn and develop their English vocabulary in preschool. Results: By using “Playmobil” toys for 20-30 minutes daily during a two-month period, there was evidenced an increase of the learners’ English vocabulary. Children learnt several English words on the following topics: animals, family members, greetings, colors, emotions, vegetables, fruits, body parts and clothing. Children were able to say their name and how old they were. The paper consists of 30 pages (excluding attachments), 7 figures, 3 tables, 24 literature and information sources and 1 appendix. Keywords: English language, vocabulary, preschool, play-based activities, play, “Playmobil”.