Animācijas filmu izmantošana emocionālās atsaucības veidošanā 4-5 gadus veciem bērniem
Autor
Megne, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Jofe-Bordjakovska, Alina
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore: Anita Megne Darba nosaukums: Animācijas filmu izmantošana emocionālās atsaucības veidošanā 4-5 gadus veciem bērniem Pētījuma mērķis: teorētiskais un praktiskais pētījums, atklāt emocionālās atsaucības veidošanās Pētījuma bāze: Talsu pirmsskolas izglītības iestāde “X”. 14 bērni, 4-5 gadus veci bērni. Darba apjoms: 36.lpp., 4 tabulas un 17 attēli Pirmajā darba nodaļā, analizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, tiek skatīts emocionālās atsaucības skaidrojums, animāciju filmu ietekme uz bērna, kā arī 4-5 gadus vecu bērnu attīstības likumsakarības. Otrajā darba nodaļā, pedagoga izmēģinājum darbībā tika veikts pētījums par bērna emocionālās atsaucības veidošanu. Mērķtiecīgi tika izvēlētas animācijas filmas 4-5 gadus vecu bērnu emocionālās atsaucības veidošanai. Work author: Anita Megne Work title: Using animation films to create an emotional response for 4-5-year-olds Purpose of the research: Theoretical and practical research, to reveal the formation of emotional responsiveness. Research base: Talsu “X” pre-school education institution, 14 children, 4–5-year-olds. Amount of work: 36 pages, 4 tables and 17 pictures. In the first section of work, analyzing pedagogical and psychological literature, the explanation of emotional responsiveness, the influence of animated films on children, as the regularities of the development of 4-5- year-old children were examined. In the second section of work, a study was conducted on the development of the child`s emotional response. Animated films were purposefully selected for the formation of emotional responsiveness of 4-5 year old children. Keywords: Emotional response, pre-school child, animation films.