Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes sekmēšana radošajās rotaļās
Autor
Zelča, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Poiša, Mārīte
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darba autore: Laura Zelča Darba tēma: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes sekmēšana radošajās rotaļās Mērķis: izpētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanas iespējas ar radošās rotaļas palīdzību pirmsskolas izglītības iestādē. Darba ietvaros analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā teorētiskā literatūra par saskarsmes jēdzienu, 3-4 gadus vecu bērnu attīstības īpatnībām un radošo rotaļu būtību. Veikts pētījums lai noskaidrotu kā radošās rotaļas ietekmē saskarsmes prasmju attīstību. Pētījuma laikā tika secināts, ka radošās rotaļas palīdz attīstīt 3-4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmes pirmsskolas izglītības iestādē, ja bērnam tiek nodrošinātas iespējas labāk izprast sevi un sadarboties ar citiem. Kvalifikācijas darbs sastāv no 31 lpp., .5 attēliem, .7 tabulām, 20 literatūras avotiem. saskarsme, saskarsmes prasmes, 3 – 4 gadi, radošās rotaļas, pirmsskolas vecuma bērni. Author of qualification paper: Laura Zelča The theme of the paper: Facilitating the communication of children of middle preschool age in creative play. The objective: to study the possibilities of promoting the communication skills of children of middle preschool age with the help of creative play in a preschool educational institution Within the framework of the paper, the pedagogical and psychological theoretical literature on the concept of communication, the peculiarities of the development of 3-4-year-old children and the nature of creative play is analyzed. A study was conducted to find out how creative plays affect the development of communication skills. During the research, it was concluded that creative plays help to develop the communication skills of 3-4 year-old children in a preschool educational institution, if the child is provided with opportunities to better understand himself and cooperate with others. The qualification work consists of 31 pages, .5 images, .7 tables, 20 literature sources. Keywords: communication, communication skills, 3-4 years, creative play, pre-school children.