• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

4-5 gadīgu bērnu iztēles attīstības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā

Thumbnail
Открыть
299-91544-Zake_Agnese_az20086.pdf (2.622Mb)
Автор
Zaķe, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Freiberga, Inese
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darbs: 4-5 gadīgu bērnu iztēles attīstības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā. Darba autore: Agnese Zaķe Zinātniskā vadītāja: Inese Freiberga Darba apjoms: 46 lpp, 23 zinātniskie literatūras avoti, 5 tabulas, 16 attēli, 6 pielikumi. Darbs izstrādāts 4-5 gadīgu bērnu iztēles sekmēšanai literāro darbu iepazīšanās procesā. Darba procesā parādīts, ka ar literāro darba palīdzību pirmsskolas bērniem var rosināt radošu iztēles attīstību piedāvājot pasakas nobeigumu sacerēšanu, attēlot tēlus un notikumus zīmējumos, kā arī no dotajiem attēliem sacerēt stāstiņu. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiskā darbībā pētīt4-5 gadīgu bērnu iztēles attīstību literāro darbu iepazīšanās procesā un apkopot ieteikumus bērnu iztēles attīstības sekmēšanai. Pētījuma metodes: bērnu novērošana, anketēšana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbībā, datu matemātiskā apstrāde. Pētījuma bāze X pirmsskolas 4-5 gadīgi 9 bērni un 46 pirmsskolas skolotāji. Atslēgas vārdi: iztēle, literārie darbi pirmsskolā, bērna radošā darbība pirmsskolā.
 
Theme of the paper: Stimulating imaginative development of 4-5-year-old children through the process of learning literary works Author of the paper: Agnese Zaķe Consultant of the paper: Inese Freiberga Volume of the paper: 46 pages, 23 scientific sources of literature, 5 tables, 16 pictures, and 6 annexes. Aim of the research: The paper has been developed to observe stimulation of imaginative development of 4-5-year-old children through the process of learning literary works. Research contains the information that through learning of literary works it is possible to stimulate creative imaginative development for preschool children by offering to create the conclusion of the fairy tales, depicting images and events in the drawings, as well as to create story from the given images. Methods of research: observation of the children, survey, pedagogical pilot activity, mathermatical processing of data. Base of the research are 9 children of kindergarten of age 4-5 and 46 teachers of kindergarten. Key words: imagination, literary works in kindergarten, creative development of children in kindergarten.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62234
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV