Mācību centri kā resurss jaukta vecuma grupā matemātikas apguves aktivizēšanai
Author
Zeltiņa, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Tatjana Zeltiņa Pētījums “Mācību centri kā resurss jaukta vecuma grupā matemātikas apguves aktivizēšanai”, kura aktualitātē trūkst reālu, pedagoģiskajās atziņās balstītu priekšrakstu par mācību centru iekārtošanu bērnu pilnvērtīgai attīstībai jaukta vecuma grupā pirmsskolas izglītības iestādē. Darbā analizēta teorētiskā literatūra, aplūkots Montesori pedagoģijas pamatprincipu izmantojums mācību centrā. Empīriskā pētījuma rezultātā ar novērojumu veikšanas metodi noskaidrots, kā jāaktivizē matemātikas apguves centrs, pamatojoties uz mērķgrupas izpētes rezultātiem. Pētījuma gaita un rezultāti atspoguļoti 4. nodaļā. Pētījuma darbā 39 lappuses, 1 attēls, 3 tabulas, 27 bibliogrāfijas vienības, 1 pielikums. Atslēgvārdi: matemātikas centrs, jaukta vecuma grupa, vide. Author of the research: Tatjana Zeltina The research "Learning centers as a resource for activating the learning of mathematics in a mixed-age group", the actuality of which lacks real, pedagogically based regulations on setting up learning centers for the full development of children in a mixed-age group in a preschool educational institution. The theoretical literature and the use of the basic principles of Montessori pedagogy in the learning center have been analyzed in the research. As a result of the empirical research, that has been performed with the use of the observation method, it has been clarified how the mathematics learning center should be activated, based on the results of target group research. The progress and results of the research are reflected in chapter 4. The research work has 39 pages, 1 figure, 3 tables, 27 bibliography items, and 1 appendices. Keywords: mathematics center, mixed age group, environment