• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību centri kā resurss jaukta vecuma grupā matemātikas apguves aktivizēšanai

Thumbnail
Открыть
299-91559-Zeltina_Tatjana_ze41031.pdf (803.8Kb)
Автор
Zeltiņa, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Tatjana Zeltiņa Pētījums “Mācību centri kā resurss jaukta vecuma grupā matemātikas apguves aktivizēšanai”, kura aktualitātē trūkst reālu, pedagoģiskajās atziņās balstītu priekšrakstu par mācību centru iekārtošanu bērnu pilnvērtīgai attīstībai jaukta vecuma grupā pirmsskolas izglītības iestādē. Darbā analizēta teorētiskā literatūra, aplūkots Montesori pedagoģijas pamatprincipu izmantojums mācību centrā. Empīriskā pētījuma rezultātā ar novērojumu veikšanas metodi noskaidrots, kā jāaktivizē matemātikas apguves centrs, pamatojoties uz mērķgrupas izpētes rezultātiem. Pētījuma gaita un rezultāti atspoguļoti 4. nodaļā. Pētījuma darbā 39 lappuses, 1 attēls, 3 tabulas, 27 bibliogrāfijas vienības, 1 pielikums. Atslēgvārdi: matemātikas centrs, jaukta vecuma grupa, vide.
 
Author of the research: Tatjana Zeltina The research "Learning centers as a resource for activating the learning of mathematics in a mixed-age group", the actuality of which lacks real, pedagogically based regulations on setting up learning centers for the full development of children in a mixed-age group in a preschool educational institution. The theoretical literature and the use of the basic principles of Montessori pedagogy in the learning center have been analyzed in the research. As a result of the empirical research, that has been performed with the use of the observation method, it has been clarified how the mathematics learning center should be activated, based on the results of target group research. The progress and results of the research are reflected in chapter 4. The research work has 39 pages, 1 figure, 3 tables, 27 bibliography items, and 1 appendices. Keywords: mathematics center, mixed age group, environment
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62244
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV