Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorRudenko, Svetlana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:53Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91588
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62254
dc.description.abstractKvalifikācijas darba “Pirmsskolas izglītības iestādes grupas vide kā sekmīgas adaptācijas nosacījums 1,5-2 gadīgiem bērniem” mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pētīt iestādes grupas vidi kā sekmīgas adaptācijas nosacījumu 1,5-2 gadīgiem bērniem. Kursa darba autore: Svetlana Rudenko Kursa darba vadītāja: Jana Buboviča Kvalifikācijas darbs tika izstrādāts, pamatojoties uz projektu skola2030, pirmsskolas izglītības programmu un zinātnisko rakstu analīzi. Šis darbs sastāv no divām daļām. Pētījuma teorētiskajā daļā autore analizē zinātnisko literatūru par 1,5-2 gadus vecu bērnu attīstības īpatnībām, sekmīgas adaptācijas nosacījumiem un vidi kā veiksmīgas adaptācijas nosacījumu. Pētījuma praktiskajā daļā darba autore veic pedagogu aptauju, lai noskaidrotu citu pedagogu pieredzi, saistībā ar adaptācijas periodu pirmsskolā. Bērni tiek novēroti adaptācijas sākumā jaunā vidē. Balstoties uz teorētisko analīzi, tiek atlasīti pieci bērni ar smagu adaptāciju. Darba autore šiem bērniem vada adaptācijas nodarbības un piefiksē bērnu reakcijas uz pedagoga darbībām. Pētījuma beigās tiek veikta atkārtota novērošana un izdarīti secinājumi. Kvalifikācijas darba apjoms ir 43 lpp, 26 izmantotās literatūras avoti, 4 tabulas, 12 attēli, 3 pielikumi Atslēgvārdi: adaptācija pirmsskolā, 1,5-2 gadus veci bērni, mācību vide, sadarbība
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work "The environment in the group of preschool educational institution as a condition for the successful adaptation of children 1.5-2 years old" is to theoretically learn and practically study the group environment of the institution as a condition for successful adaptation for 1.5-2-year-old children. The author: Svetlana Rudenko Academic advisor: Mg. Paed. Jana Bubovica The qualification thesis was developed on the basis of the school 2030 project, preschool education program and analysis of scientific articles. This work consists of two parts. In the theoretical part of the research, the author analyzes the scientific literature on the peculiarities of the development of 1,5-2 years old children, the conditions for successful adaptation and the environment as a condition for successful adaption. In the practical part of the research, the author of the work conducts a survey of pedagogues in order to find out the experience of other pedagogues in connection with the adaptation period in preschool. Children are observed at the beginning of adaptation in a new environment. Based on the theoretical analysis, five children with difficult adaptation are selected. The author of the work conducts adaptation lessons for these children and records the children's reactions to the teacher’s actions. At the end of the study, repeated observation is carried out and conclusions are drawn. The volume of the qualification work is 43 pages, 26 used literature sources, 4 tables, 12 images, 3 annexes Keywords: adaptation in preschool, 1,5-2 years old children, learning environment, cooperation
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectadaptācija pirmsskolā
dc.subject1,5-2 gadus veci bērni
dc.subjectmācību vide
dc.subjectsadarbība
dc.titlePirmsskolas izglītības iestādes grupas vide kā sekmīgas adaptācijas nosacījums 1,5 - 2 gadīgiem bērniem
dc.title.alternativeThe environment in the group of a preschool educational institution as a condition for the successful adaptation of children 1.5- 2 years old
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию