3. pirmsskolas izglītības posma bērnu sociālo prasmju sekmēšana sporta nodarbībās
Author
Laurinoviča, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autors: Liene Laurinoviča Kvalifikācijas darba temats: 3.pirmsskolas izglītības posma bērnu sociālo prasmju sekmēšana sporta nodarbībās. Mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pētīt sociālo prasmju sekmēšanas iespējas sporta nodarbībās 3.pirmsskolas izglītības posma bērniem. Pirmajā nodaļā tiek noskaidrots sociālās prasmes, un to raksturojums.3.pirmsskolas izglītības posma bērnu attīstības raksturojums. Sporta nodarbības raksturojums un iespējas tās ietvaros sekmēt sociālās prasmes. Otrajā nodaļā veikts empīriskais pētijums un praktiskais darbs ar bērniem sociālo prasmju veicināšanai caur dažādiem vingrinājumiem un rotaļām. Tika izvērtēts bērna sociālās prasmes pētijuma sākumā un beigās. Sociālās prasmes attīstība tika sekmēta sporta nodarbībās caur vingrinājumiem un dažādām rotaļām. Tika veikta datu salīdzināšana. Empīriskajā daļā apstiprinājās hipotēze, 3.pirmsskolas izglītības posma vecuma bērnu sociālās prasmes sporta nodarbībās tiks sekmētas, ja sporta nodarbības notiks regulāri un tajās skolotājs izmantos dažādas rotaļas un vingrinājumus sociālo prasmju sekmēšanai. Darbs sastāv no 42.lpp.,darbā ir 2.tabulas un 4.attēli.Darbā tika izmantoti 30 avoti Atslēgas vārdi: Sociālās prasmes, sporta nodarbības, rotaļas, vingrinājumi Author of qualifying work: Liene Laurinovića Topic of qualification work: 3.promoting the social skills of children of the pre-school stage in sports activities. Objective: to study theoretically and practically the possibilities of promoting social skills in sports activities 3.for children of the preschool educational stage. In the first chapter, social skills and their characteristics are clarified.3.Characteristics of the development of children of the preschool educational stage.Characteristics of sports activity and opportunities to promote social skills within its framework. The second chapter carries out empirical research and practical work with children to promote social skills through various exercises and games. The child's social skills were evaluated at the beginning and end of the study.The development of social skills was promoted through sports activities through exercises and various games.Data comparison was carried out. The empirical part confirmed the hypothesis, 3.the social skills of children of pre-school age in sports activities will be promoted if sports activities are held regularly and the teacher will use various games and exercises to promote social skills. The work consists of 42.P., there are 2 at work.tables and 4.pictures. 30 literary sources were used in the work Keywords: social skills, sports, play, exercise