3 – 4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē
Autor
Potačinska, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore: Viktorija Potačinska Darba nosaukums3 – 4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē. Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski izpētīt 3 – 4 gadus veciem bērniem sociālo prasmju sekmēšanu rotaļās. Teorētiskā daļa: Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. Empīriskā daļa: Tika pētītas 3 – 4 gadus vecu bērnu sociālās prasmes un to sekmēšana rotaļās. Uz veiktā pētījuma pamata, var secināt, ka rotaļas veicina bērnu sociālo prasmju sekmēšanu. Darba saturs: 38 lpp ietver 4 tabulas un 11 attēlus, darbam pievienoti pielikumi, darbam izmantoti 16 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: 3 – 4 gadus veci bērni, sociālās prasmes, rotaļas Author of the work: Viktorija Potačinska The title of the work: Qalification work Subject: Promoting the social skills of 3 – to 4-year-old in play in pre-school education. Objective of the work: To theoretically explore and practically explore the promotion of social skills in play for 3 – to 4-year-olds. Theoretical part: Analysis of pedagogical and psychological literature. Empirical part: The social skills of 3 – to 4 – year - olds and their promotion in play were explored. On the basis of the study carried out, it can be concluded that games contribute to the promotion of children’s social skills. Work content: 38 pp, includes 4 tables and 11 pictures, attached attachments to work, used 16 literature sources. Keywords: 3 – to 4 – year – olds, social skills, games, promotion