• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rotaļa kā sadarbības prasmju sekmētāja pirmsskolā jaukta vecuma grupā

Thumbnail
Öffnen
299-91702-Ozolina_Daiga_do20028.pdf (1.487Mb)
Autor
Ozoliņa, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Eglīte, Inese
Datum
2023
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darba autore: Daiga Ozoliņa Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg. Paed. Inese Eglīte Kvalifikācijas darba temats ir rotaļa kā sadarbības prasmju sekmētāja pirmsskolā jaukta vecuma grupā. Pētījuma mērķis: Balstoties uz teorētiskās literatūras analīzi un praktiskajā darbībā izzināt kā rotaļa sekmē sadarbības prasmes jaukta vecuma grupā. Pētījuma jautājums: Kā rotaļnodarbībās sekmēt sadarbības prasmes jaukta vecuma grupā pirmsskolā? Kvalifikācijas darbs ietver divas nodaļas un apakšnodaļas, secinājumus, izmantotās literatūras un avotu sarakstu un pielikumus. Kvalifikācijas darba teorētiskajā pētījumā analizētas pedagoģijas un psiholoģijas autoru – E. Maslo, I. Jurgenas, A. Tauriņas, A. Jankevicas, D. Dzinteres, I. Stangaines uc. atziņas par rotaļu pirmsskolā un sadarbības prasmju veidošanos un sekmēšanu jaukta vecuma grupā. Kvalifikācijas darba praktiskajā daļā veikts empīriskais pētījums par rotaļu kā sadarbības prasmju sekmētāju jaukta vecuma grupā pirmsskolā. Empīriskā pētījuma ietvaros veikta bērnu novērošana, skolotāju anketēšana, organizēts mācību process un analizēti iegūtie dati. Pamatojoties uz kvalifikācijas darbā gūtajām atziņām un iegūtajiem datiem, izdarīti secinājumi. Kvalifikācijas darbā izmantoti 38 literatūras un uzziņu avoti, ietverti 25 attēli, 4 tabulas, pievienoti 5 pielikumi. Kvalifikācijas darba apjoms ir uz 53 lapas. Atslēgas vārdi: rotaļa, sadarbības prasmes, pedagoģiskais process, pirmsskola.
 
Author of the qualification work: Daiga Ozoliņa Supervisor of the qualification work: Mg. Paed. Inese Eglīte The topic of the qualification work is play as a facilitator of cooperation skills in preschool in a mixed age group. The purpose of the study: Based on the analysis of theoretical literature, find out how play in practical activity promotes cooperation skills in a mixed age group. Research question: How to promote cooperation skills in play lessons in a mixed age group in preschool? The qualification work includes two chapters and subsections, conclusions, a list of used literature and sources, and appendices. In the theoretical study of the qualification thesis, the authors of pedagogy and psychology are analyzed - E. Maslo, I. Jurgenas, A. Tauriņas, A. Jankevicas, D. Dzinteres, I. Stangaines etc. _ knowledge about play in preschool and the formation and promotion of cooperation skills in a mixed age group. In the practical part of the qualification work, an empirical study of play as a facilitator of cooperation skills in a mixed age group in preschool was conducted. As part of the empirical research, children were observed, teachers were interviewed, the learning process was organized and the obtained data were analyzed. Based on the knowledge gained in the qualification work and the obtained data, conclusions are drawn. 38 literature and reference sources were used in the qualification work, contains 25 images, 4 tables and 5 appendices were added. The scope of the qualification work is on 53 pages. Key words: play, cooperation skills, pedagogical process, preschool.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62331
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV