Show simple item record

dc.contributor.advisorMiķelsone, Ilze
dc.contributor.authorKopštāle, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:07Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91729
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62350
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Kristīgās ģimenēs augušo bērnu labizjūtas izpēte pirmsskolas izglītības iestādē Autors: Ieva Kopštāle Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Ilze Miķelsone Teorētiskā darba daļa: Izglītības programma “skola2030” balstās iekļaujošajā izglītībā, kuras pamatuzdevums ir visu izglītojamo vienlīdzīgo iekļaušanu mācību procesā. Pētījuma mērķis ir atklāt, vai praksē pirmsskolas izglītības iestādēs kristīgās ģimenēs augušu bērnu labizjūtas veidošana netiek ierobežota vai kavēta. Pētījumā tiek analizēta labizjūtas definīcija un izpratne, kā arī aplūkotas iekļaujošās izglītības ieviešanas pretrunas kristīgās pārliecības kontekstā. Praktiskā darba daļa: Kristīgo vecāku aptaujas rezultāti ar mērķi identificēt iespējamās problēmas bērnu labizjūtas nodrošināšanā un veidošanā pirmsskolas izglītības iestādēs. Kvalifikācijas darbs sastāv no: 43 lappusēm, 12 attēliem, 1 tabulas, 38 izmantotās literatūras avotiem, 3 pielikumiem. Atslēgvārdi: labizjūta, kristīgs, iekļaujošā izglītība.
dc.description.abstractThe topic of the work: Research on the Well-Being of Children Raised in Christian Families in a Preschool Educational Institution. The author: Ieva Kopštāle Supervisor: Dr. paed. Ilze Miķelsone Theoretical part of the research: Education program “skola2030” is based on inclusive education, whose core mission is equal inclusion of all learners in the learning process. The aim of the research is to reveal whether in practice the development of well-being of children raised in Christian families in preschool educational institution is restricted or delayed. The research analyses the definition and understanding of well-being and addresses the inconsistencies of inclusive education introduction in the context of Christian beliefs. Practical part of the research: The results of the Christian parent’s survey with a view to identifying possible problems in ensuring and developing children's well-being in pre-school educational institutions. Scope of the research: 43 pages, 12 images, 1 table, 38 sources of literature used, 3 attachments. KEY WORDS: well-being, Christian, inclusive education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectlabizjūta
dc.subjectkristīgs
dc.subjectiekļaujošā izglītība
dc.subjectwell-being
dc.subjectChristian
dc.titleKristīgās ģimenēs augušo bērnu labizjūtas izpēte pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeResearch on the Well-Being of Children Raised in Christian Families in a Preschool Educational Institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record