• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mūzikas aktīvās klausīšanās ietekme uz 5-6 gādīgu bērnu emocionālo attīstību

Thumbnail
Открыть
299-91731-Tihonova_Anastasija_at20082.pdf (799.7Kb)
Автор
Tihonova, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Brice, Baiba
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba tēma: Mūzikas aktīvās klausīšanās ietekme uz 5-6 gadīgu bērnu emocionālo attīstību Kvalifikācijas darba autore: Anastasija Tihonova Pētījuma objekts: bērnu emocionālās attīstības veicināšana mūzikas aktīvās klausīšanās procesā Pētījuma priekšmets: mūzikas aktīvā klausīšanās 5-6 gadīgu bērnu dienas ritā Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pierādīt, kā aktīvās mūzikas klausīšanās var ietekmēt 5-6 gadu vecuma bērna emocionālo attīstību Autore izvirza hipotēzi, ka efektīvi organizēts aktīvās klausīšanās process pozitīvi ietekmē bērnu emocionālo attīstību. Darbs ir izklāstīts uz 38 lapām, tas satur 3 tabulas un 4 attēlus. Darba izstrādei tika izmantoti 28 literatūras un informācijas avoti.
 
Qualification work: The effect of active music listening on the emotional development of 5-6 year old children Qualification work author: Anastasija Tihonova Research object: promotion of children's emotional development in the process of active listening to music. Research subject: active music listening in the daily rhythm of 5-6 year old children. The aim of the study: to theoretically justify and practically prove how listening to active music can affect the emotional development of a 5-6-year-old child. The author hypothesizes that an effectively organized process of active listening has a positive effect on children’s emotional development. The work is presented on 38 pages, it contains 3 tables and 4 figures. 28 sources of literature and information were used for the development of the work. Keywords: emotional development, music listening, preschool children, perception of music
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62351
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV