Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorDeksne, Evija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:14Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91804
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62394
dc.description.abstractPie mūsdienu mainīgās situācijas kad ikdienas ritms daudziem ir mainījies un attālinātais režīms prasa lielāku plānošanu ir labi,ja ir kāds palīdzīgs rīks ikdienas plānošanā. Bakalaura darba “Dizaina stilistika interaktīvam ikdienas aktivitāšu plānotājam bērniem” mērķis ir, balstoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, izstrādāt bērnu ikdienas plānotāja iepakojuma dizainu un vizuālo identitāti. Darba teorētiskajā daļā apskatīta nozīme ikdienas plānošanā, bērnu interaktīvo produktu dizaina grafiskie elementi un stilistika,produkta iepakojums un kāda ir to nozīme un kritēriji radot produktu paredzētu bērnam. Empīriskajā daļā tiek apkopoti un analizēti dažādi bērnu interaktīvie produkti un noskaidrotas šo produktu raksturīgās stilistiskās iezīmes. Balstoties uz teorētiskajā un empīriskajā pētījumā iegūto informāciju, tiek izstrādāts iepakojuma dizains un vizuālā identitāte Atslēgvārdi: plānotājs, bērnu iepakojuma dizains, bērni , 2-6 gadi.
dc.description.abstractIn today's changing situation, when the daily rhythm of many people has changed and the remote mode requires more planning, it is good to have a tool to help in daily planning. The aim of the bachelor thesis "Design stylistics for an interactive daily activity planner for children" is, based on theoretical and empirical research, to develop the packaging design and visual identity of a daily activity planner for children. The theoretical part of the thesis deals with the role of daily planners, the graphic elements and stylistics of the design of children's interactive products, the packaging of the product and what the importance and criteria for creating a product for a child. In the empirical part, different interactive products for children are collected and analysed, and the stylistic characteristics of these products are identified. Based on the information gathered in the theoretical and empirical study, a packaging design and visual identity are developed Keywords: planner, children product design, children, 2-6 years.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectplānotājs
dc.subjectbērnu iepakojuma dizains
dc.subjectbērni
dc.subject2-6 gadi
dc.subjectchildren product design
dc.titleDizaina stilistika interaktīvam ikdienas aktivitāšu plānotājam bērniem
dc.title.alternativeDesign Stylistics for an Interactive Daily Activity Planner for Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record