• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Svešvalodas apguves ieviešanas pirmsskolas mācību saturā izvērtēšana

Thumbnail
Открыть
299-93069-Burve_Inga_is05135.pdf (1.097Mb)
Автор
Burve, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mihno, Linda
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbā ir analizēti pētījumi un teorētiskās nostādnes par agrīnu svešvalodas apguvi un tās veicināšanu, pamatota agrīnas svešvalodas apguves nepieciešamība un ieguvumi. Darba mērķis ir izvērtēt angļu valodas apguves ieviešanas iespējas pirmsskolas mācību saturā Latvijā. Darba teorētiskajā daļā autore apskata valodas nozīmes aspektus un analizē priekšrocības angļu valodas apguves uzsākšanai pirmsskolas vecumā. Darba pētījuma daļā kā datu vākšanas metodi autore izmanto interviju un dokumentu analīzi, un apraksta iegūtos datus kontekstā ar pētniecisko jautājumu. Darba rezultāts ir izstrādāti risinājumi galvenajām ar svešvalodas apguves ieviešanu pirmsskolas mācību saturā saistītajām problēmām, kā arī izdarīti secinājumi. Atslēgvārdi: pirmsskola, valoda, angļu valoda, agrīna svešvalodas apguve.
 
In the master’s thesis researches of theoretical concepts of early foreign language acquisition and facilitation are analyzed, the necessity and benefits of early foreign language acquiring are substantiated. The aim of the master’s thesis is to evaluate the possibilities of implementation English language acquiring into preschool curricula in Latvia. In the theoretical part of the thesis the author examines aspects of the language significance and analyses benefits of English language acquiring at preschool age. In the research part of the thesis the author uses an interview and document analysis as data collection methods and describes the obtained data through the context of proposed research question. As result the solutions for main problems related to the implementation of foreign language in preschool curricula have been developed, as well as recommendations are made, and conclusions are set. Keywords: preschool, languge, English, early language acquisition
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62465
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV