Torņa aizsardzības spēle, kam nepieciešamas nepārtrauktas spēlētāja darbības
Author
Toliašvili, Georgs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Boldovs, Igors
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta mobilās spēles izstrāde un tās prasību specifikācija, kas tika izstrādāta mobilajām ierīcēm ar Android operētājsistēmu. Lietotne izstrādāta programmēšanas valodā C# izmantojot Unity starp platformu spēļu dzinēju. Spēle izstrādāta žanrā “Torņu aizsardzība”. Šajā žanrā izstrādātās spēles parasti balstās uz vienu galveno ideju, tas ir – spēlētājam ir jāizmanto sev pieejamie resursi, lai aizstāvētu sevi no uzbrucējiem. Kvalifikācijas darba ietvaros izstrādātā spēle arī balstās uz šo pašu ideju, bet galvenā atšķirība ir tāda, ka citās spēlēs šajā pašā žanrā ir brīži kad spēlētājs neko nedara, jo gaida kad tiks iegūti resursi. Šī problēma tiek atrisināta ar to, ka spēlētājam ir aktīvi jāiesaistās pašā aizsardzībā, pārvietojoties pa spēles laukumu ar savu personāžu un pildot dažādus uzdevumus, kamēr tiek iegūti nepieciešamie resursi. The qualification work describes the development and requirement specification of a mobile game that is developed for devices with the Android operating system. The game was developed using the C# programming language and the Unity cross-platform game engine. The game was developed in the “Tower defense” genre. Usually, games in this genre are based on one main idea, that is – the player must utilize available resources, to defend against attackers. The developed game is also based on the same idea, but the main difference being, that other games in the same genre have downtime, where the player isn’t doing anything, because their waiting for resources to be collected. This problem is solved by the fact that the player must be actively involved in the defense itself. Meaning that the player must move around the playing field using their character to perform various tasks, while resources get collected.