Piedzīvojumu spēle
Author
Sadovska, Kitija
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Mizniks, Ilvars
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Šis dokuments ir Latvijas Universitātes Datorikas fakultātes pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas “Programmēšana un datortīklu administrēšana” kvalifikācijas darba ietvaros izstrādātās “Piedzīvojumu spēles” tehniskā dokumentācija, kas ietver programmatūras prasību specifikāciju un programmatūras projektējuma aprakstu. Kvalifikācijas darba mērķis bija izstrādāt dividimensionālu uz platformām balstītu piedzīvojumu spēli, tā veidota Python programmēšanas valodā ar bibliotēkas Pygame palīdzību. Spēle sastāv no vairākiem līmeņiem, kuru ietvaros lietotājs var vadīt personāžu pa platformām, cīnīties ar ienaidniekiem un vākt līmeņos izkaisītās dvēseles un citus elementus. This document contains the technical documentation for the system “Adventure game”, which includes the software requirement specification and the software design description, developed as part of University of Latvia faculty of Computing Qualification paper. The goal of this qualification paper was to create two-dimensional platformer type of a game, which was programmed using the help of Pygame library from the Python programming language. The game consists of several levels, in which the user can guide the character on and off platforms, fight enemies and gather the scattered souls and other upgrades.