Google Ads kampaņas izveide uzņēmumam
Author
Kaimiņa, Ketija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rozevskis, Uldis
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās labākais veids, kā radīt labu pirmo iespaidu par uzņēmumu internetā, ir informatīva un vizuāli pievilcīga interneta vietne, taču lai šo vietni varētu atrast ir nepieciešams izmantot kādu no internetā piedāvātajiem reklāmas pakalpojumiem. Vietnes un sociālie tīkli ir mainījuši veidu, kā uzņēmums sazinās ar klientiem un nepieciešamā informācija tiek iegūta ļoti ātri. Autore apskatīja iespējamos digitālos mārketinga veidus, kā varētu iegūt jaunus apmeklētājus uzņēmuma “Eucalyptus” interneta vietnei, kā rezultātā tika izvēlēts izveidot Google Ads kampaņu un veikt SEO optimizāciju. Papildus tam tik veikta analīze, vai uzņēmumam izdevās sasniegt 2022. gada mārketinga mērķus. Bakalaura darba mērķis ir izveidot Google Ads reklāmas kampaņu uzņēmumam “Eucalyptus”, analizēt tajā iegūtos rezultātus un novērtēt vai kampaņas izvēle bija pareizais risinājums. Bakalaura darba apjoms ir 63 lapas. Darbā iekļauti 8 attēli, 8 tabulas un 31 literatūras avots. Atslēgasvārdi: Google Ads, SEO, digitālais mārketings, Eucalyptus. The best way to create a good first impression of a company on the Internet is an informative and visually attractive website, but to find the website, it is necessary to use one of the advertising services offered by the Internet. Websites and social networks have changed the way a company communicates with customers and the necessary information is obtained very quickly. The author looked at the possible digital marketing ways to get new benefits for the "Eucalyptus" website, which is why the Google Ads campaign and SEO optimization were chosen. In addition to this, an analysis was made as to whether the company managed to achieve its 2022 marketing goals. The aim of the bachelor thesis is to create a Google Ads advertising campaign for the company "Eucalyptus", analyze the results obtained in it and evaluate whether the choice of the campaign was the right solution. The bachelor thesis consists of 63 pages. The work includes 8 pictures, 8 tables and 31 literature sources. Keywords: Google Ads, SEO, digital marketing, Eucalyptus.