UDENSPUDELE.LV produktu kā dāvanu pozicionēšanas stratēģijas izveide
Автор
Sirmais, Sandis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Žuka, Rita
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “UDENSPUDELE.LV produktu kā dāvanu pozicionēšanas stratēģijas izveide” Bakalaura darba mērķis ir UDENSPUDELE.LV produktu kā dāvanu pozicionēšanas stratēģijas izstrāde. Darbs sastāv no 3 nodaļām: produkta kā dāvanas pozicionēšanas tirgū teorētiskie pamati, UDENSPUDELE.LV internetveikala pārskats, analīze, produkta realizējamības tirgū noteikšanas pētījums. Pirmajā nodaļā darba autors aplūko dažādus teorētiskos materiālus par produktu pozicionēšanu un patērētāju uzvedību, kas saistīta ar dāvanu dāvināšanu. Otrajā nodaļā tiek analizēts internetveikals, kas pārdod ūdens pudeles, termosus, termopudeles un citus līdzīgus produktus. Trešajā nodaļa darba autors veic pētījumu anketas aptaujas veidā, lai noteiktu vispiemērotāko UDENSPUDELE.LV produktu kā dāvanu pozicionēšanas stratēģiju, ņemot vērā veikto teorētisko materiālu, internetveikala izpēti un respondentu sniegtās atbildes Darba beigās tiek veikts pētītās informācijas apkopojums un izstrādāti secinājumi, sniegti priekšlikumi, lai internetveikals sekmīgi realizētu produktu kā dāvanu pozicionēšanas stratēģijas ieviešanu. Bakalaura darbs sastāv no 85 lappusēm, 5 tabulām, 21 attēla un 4 pielikumiem The subject of this bachelor's thesis is "Developing a Positioning Strategy for UDENSPUDELE.LV Products as Gifts." The primary objective of the thesis is to develop and substantiate a positioning strategy for UDENSPUDELE.LV products as gifts. Furthermore, the thesis aims to draw conclusions and make recommendations for implementing and enhancing this positioning strategy. The thesis is divided into three chapters: the theoretical foundations of product positioning as appealing gifts, an overview of the UDENSPUDELE.LV online store, and an analysis of its marketability. In the first chapter, the author reviews a variety of theoretical materials on product positioning and consumer behavior in the context of gift-giving. The second chapter delves into the analysis of an online store that offers water bottles, thermoses, insulated bottles, and other related products. In the third chapter, the author conducts a questionnaire survey to identify the most suitable positioning strategy for UDENSPUDELE.LV products as gifts, taking into consideration the theoretical framework, the online store research, and the respondents' feedback. The thesis concludes with a summary of the investigated information, as well as drawn conclusions and proposed recommendations for the successful implementation of the productas-a-gift positioning strategy by the online store. The thesis comprises 85 pages, 5 tables, 21 figures, and 4 appendices.