Parfimērijas veikala “Crème de la Crème” tēls un to ietekmējošie faktori.
Author
Dimitričenko, Alisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Parfimērijas veikala “Crème de la Crème” tēls un to ietekmējošie faktori” mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem zīmola veidošanas faktoriem, esošo klientu aptaujas un veikala intervijas rezultātiem, izpētīt un analizēt parfimērijas veikala “Crème de la Crème” tēlu un to ietekmējošus faktorus, kā arī izstrādāt priekšlikumus veikala “Crème de la Crème” tēla pilnveidošanai un pielāgošanai mērķauditorijai un tirgus situācijai. Darba uzdevumi: zinātniskās literatūras avotu analīze, veikala “Crème de la Crème” tēla veidošanas faktorus analīze, esošo klientu aptaujas un veikala vadītājas intervijas veikšana un to rezultātu analīze. Darbs sastāv no 3 nodaļām – teorētiskā “Uzņēmuma tēla teorētiski aspekti”, praktiskā “Parfimērijas veikala “Crème de la Crème” tēla atbilstības mērķauditorijai un tirgus situācijai Latvijā novērtējums”, pētnieciskā “Pētījums par parfimērijas veikala “Crème de la Crème” tēlu un to ietekmējušiem faktoriem Latvijas tirgū”. Darbā ir 77 lapas, 30 attēli, 2 tabulas, 3 pielikumi The aim of the bachelor's thesis "The image of the perfume shop "Crème de la Crème" and its influencing factors" is to study and analyze the image of the perfume shop "Crème de la Crème" and its influencing factors, based on the theoretical factors of brand building, the results of a survey of existing customers and the store manager interview, to study and analyze the image of the perfume shop "Crème de la Crème" and its influencing factors, as well as develop proposals for improving the image of the "Crème de la Crème" store and adapting it to the target audience and the market situation. Tasks: analysis of sources of scientific literature, analysis of the image-building factors of the store "Crème de la Crème", conducting a survey of existing customers and interviewing the store manager and analyzing their results. The work consists of 3 chapters - the theoretical "Theoretical aspects of the corporate image", the practical "Assessment of the relevance of the image of the perfume shop "Crème de la Crème" to the target audience and the market situation in Latvia", the research "Research on the image of the perfume shop "Crème de la Crème" and the factors influencing it in the Latvian market". The work has 77 pages, 30 images, 2 tables, 3 appendices.