Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērika
dc.contributor.authorMethiriparambil Shaukathali, Ajmal
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:13:37Z
dc.date.available2023-09-04T09:13:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93999
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62835
dc.description.abstractŠajā pētījumā ir mēģināts novērtēt un rūpīgi pārbaudīt noteicošos faktorus, kas ietekmē darbinieku motivāciju daudznacionālā korporācijā. Šī pētījuma mērķis ir veicināt darbinieku prasību un vēlmju izpratni pakalpojumu uzņēmumu vidū Latvijā. Turklāt tā cenšas sniegt visaptverošu skatījumu uz to, kā šie uzņēmumi var palielināt savu darbību un efektivitāti. Pirmajā nodaļā tika izskaidrota motivācija. Otrajā nodaļā ir aplūkota Latvijas pakalpojumu sektora analīze teorētiski. Šajā nodaļā apskatīti iepriekšējo pētnieku pētījumi par Latvijas pakalpojumu nozari. Šī metode ir palīdzējusi šim pētniecības projektam iegūt respektablu, vienlaikus nodrošinot jaunu un unikālu ceļu. Analīzes daļā tiek izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās metodes, lai izdarītu secinājumus no aptaujas datiem. Šajā pētījumā apskatīta Latvijas apkalpojošā sektora darbinieku motivācija. Pakalpojumu bizness ir ārkārtīgi konkurētspējīgs, un korporācijas vienmēr cenšas pārspēt savus konkurentus. Atbalsta personāls parasti palielina ienākumus. Ņemot vērā pašreizējos apstākļus, pakalpojumu nozarei ir jāgūst panākumi, ieviešot lieliskas darbinieku stimulēšanas programmas un izprotot darbinieku būtisko lomu. Šajā pētījumā tiek pētīti faktori, kas motivē daudznacionālo uzņēmumu darbiniekus. Pētījumā ir izmantota hibrīda metodoloģija, kas ietver gan kvalitatīvas, gan kvantitatīvās pētniecības metodes. Turklāt aprakstošās pētniecības metodoloģijas izmantošana ir arī veicinājusi šo centienu izpildi. Aptaujas plāns ir dokuments, kurā apkopoti būtiskie dati, kas iegūti no aptaujas rezultātiem. Šajā pētījumā piedalījās aptuveni 152 personas, kuras sniedza datus dažādos intervālos un frekvencēs. Šī pētījuma anketa palīdz uzņēmumu īpašniekiem izprast darbinieku motivāciju. Kvalitatīva pieeja kodē un klasificē skatījumu. Globālās korporācijas galvenie motivētāji tika pārbaudīti, izmantojot faktoru analīzi. Dažādu respondentu ievade tiek ievadīta Excel izklājlapā un pārvērsta skaitliskos datos SPSS analīzei. Šī pētījuma mērķauditorija ir Latvijas pakalpojumu darbinieki. Šis pētījums ierosina papildu izpēti par elementiem, kas ietekmē darbinieku motivāciju globālajās organizācijās. Pašreizējais darbs ietver: 121 lappusi, 6 tabulas, 25 attēlus, 8 lappušu pielikumus un 133 avotus.
dc.description.abstractThe present study endeavors to assess and scrutinize the determinants that impact employee motivation within a multinational corporation. The present study aims to facilitate the comprehension of employee requirements and aspirations among service companies in Latvia. Additionally, it endeavors to furnish a comprehensive outlook on how these companies can augment their outreach and efficacy. The first chapter explained motivation. Chapter two covers Latvia's service sector analysis theoretically. This chapter reviews prior researchers' studies on Latvia's service industry. This method has helped this research project gain respectability while ensuring a new and unique path. In the analysis portion, qualitative and quantitative methods are used to draw conclusions from survey data. This study examines Latvian service sector employee motivation. The service business is extremely competitive, with corporations always trying to outperform their competitors. Supporting staff generally boosts income. In light of current conditions, the service industry must succeed by implementing excellent employee incentive programs and understanding the crucial role of workers. This research examines the factors that motivate multinational business employees. The study has employed a hybrid methodology that encompasses both qualitative and quantitative research techniques. Furthermore, the utilization of a descriptive research methodology has also contributed to the execution of this endeavor. A survey plan is a document that encapsulates the essential data gleaned from survey findings. The present study involved the participation of approximately 152 individuals, who contributed data at varying intervals and frequencies. The questionnaire in this research helps company owners understand employee motivation. Qualitative approach encodes and classifies the viewpoint. A global corporation's key motivators were examined using factor analysis. Diverse respondents' input is entered into an Excel spreadsheet and converted into numerical data for SPSS analysis. This research targets Latvian service workers. This research suggests additional study of the elements that affect employee motivation in global organisations. Current work involves:121 pages, 6 tables, 25 figures, 8-page annexes and 133 sources were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectSector service
dc.subjectService management
dc.subjectEmployee motivation
dc.subjectBusiness success
dc.subjectInnovation Strategies
dc.titleDarbinieku motivāciju ietekmējošie faktori Latvijas starptautiskā uzņēmumā
dc.title.alternativeFactors Affecting Employee Motivation in International Companies at Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record