Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorKokareviča, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:14:24Z
dc.date.available2023-09-04T09:14:24Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other92159
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62982
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Finanšu izlūkošanas dienesta komunikācija sabiedrības izglītošanā par finanšu noziegumiem. Pētījuma ietvaros tiek aprakstīta FID komunikācija sociālajā tīklā Facebook, analizētas komunikācijas aktivitātes sabiedrības informēšanā par finanšu noziegumiem, kā arī aplūkotas mediju publikācijas un publicitāte kampaņas mērķauditorijas sasniegšanā. Darba mērķis ir izpētīt, kā un kādus komunikācijas instrumentus FID ir izmantojis trīs gadu realizētājā kampaņā „Zini naudas li(ī)kumus”, lai izglītotu sabiedrību par sevis pasargāšanu no finanšu noziegumiem. Darba struktūru veido trīs galvenās daļas: teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Finanšu izlūkošanas dienests, pēc pētījuma gaitā iegūtās informācijas, nav tā valsts iestāde par kuras darbības jomām sabiedrība ir pietiekami zinoša. Kā tika noskaidrot, īstenojot ikgadējo kampaņu „Zini naudas li(ī)kumus”, FID taktika balstās uz intensīvu, regulāru un mērķētu komunikāciju sabiedrības informēšanā ne tikai par finanšu noziegumiem, bet arī par pašas institūcijas atpazīstamības veicināšanu. Mediju attiecību veidošanā galvenais fokuss tika virzīts uz ietekmes stiprināšanu, plašu publicitātes nodrošināšanu un sadarbības partneru nozīmīgo lomu NILLTPF novēršanā.
dc.description.abstractThe theme of Bachelor: Communication of the Financial Intelligence Unit in educating the public about financial crime The study describes FID communication on Facebook, analyzes communication activities in informing the public about financial crimes, and reviews media publications and publicity in reaching the campaign's target audience. The work aims to explore how and what communication tools the FID has used in its three-year realizing “Know money laws” campaign to educate the public about protecting themselves from financial crimes. The structure of the work consists of three main parts: theoretical, methodological and empirical. The Financial Intelligence Unit, according to the information obtained in the course of the study, is not the authority of the State of which the public is sufficiently knowledgeable. The FID's tactics are based on intensive, regular and targeted communication to the public, not only on financial crimes, but also on promoting the visibility of the institution itself. In shaping media relations, the main focus was on strengthening influence, providing widespread publicity and the role of collaborators in prevention of money laundering.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSociālais mārketings
dc.subjectpārliecināšanas komunikācija
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjectkampaņa „Zini naudas li(ī)kumus
dc.subjectFinanšu izlūkošanas dienests
dc.titleFinanšu izlūkošanas dienesta komunikācija sabiedrības izglītošanā par finanšu noziegumiem
dc.title.alternativeCommunication of the Financial Intelligence Unit in educating the public about financial crime
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record