Sadarbību mārketings un tā ietekme sportā
Autor
Korotkovs, Iļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vīksne, Roberts
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Sadarbību mārketings un tā ietekme sportā”.Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 78 lpp., tajā iekļauti30 attēli, 1 formulas vienādojums. Bibliogrāfiskajā sarakstā apkopoti: 74 angļu valodas un 1 turku valodas avots. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Darba mērķis ir identificēt konkrēta sportista spēju palielināt produkta vai zīmola atpazīstamību caur sadarbību mārketinga paņēmieniem. Pētījuma teorētiskajā daļā tika aprakstīta sadarbības mārketinga principi, kā arī mārketinga nozīme sporta pasaulē un sportu ikonu zīmola mijiedarbība ar sadarbību mārketingu. Darba analītiskajā daļā tika veikta kontentanalīze pieciem profesionālu sportistu sociālās vietnes “Instagram” profiliem un veikta aptauja, lai noskaidrotu sadarbību mārketingu iezīmes sportistu personīgajā zīmolā. Darba noslēgumā izdarīti galvenie secinājumi, kā arī priekšlikumi sociālās vietnes “Instagram” sadarbību mārketinga satura optimizēšanā. The theme of the bachelor's thesis is “Endorsement marketing and it’s affectin sport”. The bachelor's thesisis written in Latvian, it consists of an introduction, three parts, conclusions and proposals. The volume of the work is 78 pages, it includes 30 images, 1 formula equation. The bibliographic list includes: 74 English and 1 Turkish source and 2 appendices are attached to the work. The aim of the work is to identify a specific athlete's ability to increase product or brand recognition through collaborative marketing techniques. The principles of endorsement marketing are described in thet heoretical part of the study, as well as the importance of marketing in the world of sports and the interaction between sport icons and endorsement marketing. In the analytical part of the work a content analysis was carried out for the accounts of five famous athletes on the social platform "Instagram" and a survey was conducted to find out the characteristics of end or sement in relation to famous athletes. At the end of the work, the main conclusions are made, as well as proposal sintheoptimization of endorsement content on the social platform "Instagram".