• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

6. klašu skolēnu klausīšanās prasmju sekmēšana sociālo zinību un vēstures mācību stundās

Thumbnail
Öffnen
299-94252-Jasmane_Liva_lj06025.pdf (664.7Kb)
Autor
Jasmane, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Datum
2023
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba autore: Līva Jasmane Diplomdarba zinātniskā vadītāja: lektore, Mg.izgl.zin. Agita Klempere-Sipjagina Diplomdarba temats: 6. klašu skolēnu klausīšanās prasmju sekmēšana sociālo zinību un vēstures mācību stundās. Diplomdarbs uzrakstīts latviešu valodā; to veido 3 nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 40 lpp. Pētāmā problēma: 6. klašu skolēnu klausīšanās prasmes sekmēšanas sociālo zinību un vēstures stundās. Darba mērķis: uzzināt, kāda ir klausīšanās prasmes būtība un nozīme skolēnu mācību procesā; uzzināt, kādas ir klausīšanās prasmi attīstošas darbības un stratēģijas; kā arī veikt pētījumu, lai noskaidrotu, kāda ir 6. klases skolēnu izpratne par klausīšanās prasmes nozīmi mācību procesā, un vai šo prasmi attīstošas aktivitātes ir efektīvas. Darba galvenie rezultāti: ir uzzināts, kāda ir klausīšanās prasmes būtība un nozīme skolēnu mācību procesā; ir uzzināts, kādas ir klausīšanās prasmi attīstošas darbības un stratēģijas, ir veikts pētījums, un ir noskaidrots, ka klausīšanās prasmi ir iespējams sekmēt sociālo zinību un vēstures stundās 6. klasēs. Atslēgas vārdi: klausīšanās, klausīšanās prasme, aktīva klausīšanās, aktīvas klausīšanās darbības, aktīvas klausīšanās darbības skolās.
 
Author: Līva Jasmane Scientific supervisor: Lecturer Mg. ed. Agita Klempere-Sipjagina Thesis title: Improving listening skills of 6th grade students in social sciences and history lessons. The thesis is written in Latvian language, it consists of 3 parts, conclusions and recommendations. The amount of work is 40 pages. Main problem: improving listening skills of 6th grade students in social sciences and history lessons. Thesis goal: to find out what is the essence and importance of listening skills in the learning process of students; learn about strategies and activities that develop listening skills; to conduct a research to find out what is the understanding of 6th grade students about the importance of listening skills in the learning process, and whether the activities that develop this skill are effective. Results: the research shows that it is possible to improve the listening skills of 6th grade students in social sciences and history lessons. Keywords: listening, listening skill, active listening, active listening strategies, active listening strategies in schools.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63097
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

Verwandte Dokumente

Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.

  • Ārpusklases klausīšanās interneta avoti vidusskolas skolēnu klausīšanās prasmju uzlabošanai angļu valodas stundās 

    Staļmačenoka, Ļubova (Latvijas Universitāte, 2010)
    Lai efektīvi komunicētu jebkurā valodā ir nepieciešamas divas vienlīdz svarīgas prasmes: runāšana un klausīšanās. Ārpusklases klausīšanās sniedz iespēju praktizēt klausīšanās prasmes autentiskā angļu valodas vidē. Šim ...
  • Autentisko audio materiālu izmantošana skolēnu klausīšanās prasmju pilnveidei angļu valodas stundās vidusskolā 

    Launaga, Dace (Latvijas Universitāte, 2008)
    Diplomdarba tēma ir „Autentisko audio materiālu izmantošana skolēnu klausīšanās prasmju pilnveidei angļu valodas stundās vidusskolā”. Autore ir izvēlējusies šādu tēmu, jo tiek uzskatīts, ka autentiskie audio materiāli ir ...
  • Interneta avoti 9. klases skolēnu klausīšanās prasmju attīstīšanai 

    Masaļska-Kokoreviča, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2012)
    Galvenais svešvalodu apguves mērķis ir nepieciešamība šo valodu pielietot, jeb citiem vārdiem sakot – komunicēt. Lai efektīvi komunicētu svešvalodā ir nepieciešamas divas vienlīdz svarīgas prasmes: runāšana un klausīšanās. ...

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV