6. klašu skolēnu klausīšanās prasmju sekmēšana sociālo zinību un vēstures mācību stundās
Автор
Jasmane, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba autore: Līva Jasmane Diplomdarba zinātniskā vadītāja: lektore, Mg.izgl.zin. Agita Klempere-Sipjagina Diplomdarba temats: 6. klašu skolēnu klausīšanās prasmju sekmēšana sociālo zinību un vēstures mācību stundās. Diplomdarbs uzrakstīts latviešu valodā; to veido 3 nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 40 lpp. Pētāmā problēma: 6. klašu skolēnu klausīšanās prasmes sekmēšanas sociālo zinību un vēstures stundās. Darba mērķis: uzzināt, kāda ir klausīšanās prasmes būtība un nozīme skolēnu mācību procesā; uzzināt, kādas ir klausīšanās prasmi attīstošas darbības un stratēģijas; kā arī veikt pētījumu, lai noskaidrotu, kāda ir 6. klases skolēnu izpratne par klausīšanās prasmes nozīmi mācību procesā, un vai šo prasmi attīstošas aktivitātes ir efektīvas. Darba galvenie rezultāti: ir uzzināts, kāda ir klausīšanās prasmes būtība un nozīme skolēnu mācību procesā; ir uzzināts, kādas ir klausīšanās prasmi attīstošas darbības un stratēģijas, ir veikts pētījums, un ir noskaidrots, ka klausīšanās prasmi ir iespējams sekmēt sociālo zinību un vēstures stundās 6. klasēs. Atslēgas vārdi: klausīšanās, klausīšanās prasme, aktīva klausīšanās, aktīvas klausīšanās darbības, aktīvas klausīšanās darbības skolās. Author: Līva Jasmane Scientific supervisor: Lecturer Mg. ed. Agita Klempere-Sipjagina Thesis title: Improving listening skills of 6th grade students in social sciences and history lessons. The thesis is written in Latvian language, it consists of 3 parts, conclusions and recommendations. The amount of work is 40 pages. Main problem: improving listening skills of 6th grade students in social sciences and history lessons. Thesis goal: to find out what is the essence and importance of listening skills in the learning process of students; learn about strategies and activities that develop listening skills; to conduct a research to find out what is the understanding of 6th grade students about the importance of listening skills in the learning process, and whether the activities that develop this skill are effective. Results: the research shows that it is possible to improve the listening skills of 6th grade students in social sciences and history lessons. Keywords: listening, listening skill, active listening, active listening strategies, active listening strategies in schools.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Ārpusklases klausīšanās interneta avoti vidusskolas skolēnu klausīšanās prasmju uzlabošanai angļu valodas stundās
Staļmačenoka, Ļubova (Latvijas Universitāte, 2010)Lai efektīvi komunicētu jebkurā valodā ir nepieciešamas divas vienlīdz svarīgas prasmes: runāšana un klausīšanās. Ārpusklases klausīšanās sniedz iespēju praktizēt klausīšanās prasmes autentiskā angļu valodas vidē. Šim ... -
Autentisko audio materiālu izmantošana skolēnu klausīšanās prasmju pilnveidei angļu valodas stundās vidusskolā
Launaga, Dace (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba tēma ir „Autentisko audio materiālu izmantošana skolēnu klausīšanās prasmju pilnveidei angļu valodas stundās vidusskolā”. Autore ir izvēlējusies šādu tēmu, jo tiek uzskatīts, ka autentiskie audio materiāli ir ... -
Interneta avoti 9. klases skolēnu klausīšanās prasmju attīstīšanai
Masaļska-Kokoreviča, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2012)Galvenais svešvalodu apguves mērķis ir nepieciešamība šo valodu pielietot, jeb citiem vārdiem sakot – komunicēt. Lai efektīvi komunicētu svešvalodā ir nepieciešamas divas vienlīdz svarīgas prasmes: runāšana un klausīšanās. ...