• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E-sporta iespaids uz veselību un labsajūtu: emociju un telpisko procesu izpēte.

Thumbnail
Открыть
299-94261-Veinberga_Viktorija_vv20044.pdf (1.482Mb)
Автор
Veinberga, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs “E-sporta iespaids uz veselību un labsajūtu: emociju un telpisko procesu izpēte”. Bakalaura darba mērķis: Pētīt un analizēt esporta iespaidu uz veselību un labsajūtu: emocijām un telpiskiem procesiem. Pierādīt, ka esportam nav tikai negatīvs iespaids. Darba autors kā pētījuma metodi izmantoja anketēšanu - izveidoja divas grupas: tie kas nodarbojas ar esportu un tie, kas nenodarbojas. Abas grupas pildīja vienādus 3 testus - vizuāli telpiskais: perspektīvu tests, emociju tests, PHQ-9 depresijas tests. Pēc datu ievākšanas tika apkopotas un salīdzinātas, izpētītas šo divu grupu atbilžu atšķirības un sakarības. Pētījumā tika noskaidrots, ka esports uzlabo telpiskās prasmes, bet pētījuma ietvaros neapstiprinājās, ka esportam ir liela ietekme uz emocionālo, un mentālo labsajūtu salīdzinot ar respondentiem, kuri nenodarbojas ar esportu.
 
The Bachelor's work, “the Health and wellness impact of esports: exploring emotions and spatial processes.” The purpose of the Bachelor's work: to study and analyze the health and wellness impact of an esport: emotions and spatial processes. Proving that esports is not just a negative impression. The author of the work used the questionnaire as the study method - creating two groups: those who engage in esports and those who do not. Both groups completed the same 3 tests - visually spatial: perspective test, emotion test, PHQ-9 depression test. After data collection, differences and correlations between the responses of these two groups were collected and compared, examined. The study found that esports improves spatial skills but did not confirm as part of the study that esports had a major impact on emotional and mental wellbeing compared to non-esports respondents. Keywords - Esports, spatial skills, PHQ-9 depression test, health.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63100
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV