Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorElerte, Evija Ramona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:18Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94528
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63126
dc.description.abstractAlus mūsdienu sabiedrībā ir viens no iecienītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem. Pēdējos gados cilvēku vidū iecienīts ir palicis tieši amatalus. Dizains ir īpaši svarīgs preces iegādes procesā, tāpēc atraktīva etiķete ir elements, kas ļauj alum izcelties konkurences starpā. Pētījuma ietvaros tiks noskaidrots par alus un amatalus pirmsākumiem. Tiks pētītas amatalus atšķirības no parastā alus, iepakojuma pudeļu paveidi un apskatīti galvenie etiķešu dizaina stilistikas elementi. Darba ietvaros tika izveidots arī savs amatalus iepakojuma dizains un vizuālā identitāte. Pēc teorijas tika atlasīti un analizēti kopā 30 dizainparaugi no trim Baltijas valstīm: Latvijas, Lietuvas un Igaunijas. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka trīs izvēlēto Baltijas valstu amatalus ražotāju etiķešu dizaina stilistikās ir daudz kopīgas pazīmes, taču katram etiķešu kopumam ir savs stāsts, kas padara to īpašu. Atslēgvārdi: alus, amatalus, dizaina stilistika, etiķete, vizuālā identitāte.
dc.description.abstractBeer is one of the most popular alcoholic beverages in today's society. In recent years, craft beer has remained popular among people. Design is essential in the buying process, so an attractive label is an element that allows the beer to stand out from the competition. The study will shed light on the origins of beer and craft beer. It will explore the differences between craft beer and regular beer, the types of packaging bottles and look at the main stylistic elements of the label design. Also, as part of the work, the design and visual identity of the craft beer packaging were developed. A total of 30 designs from the three Baltic States of Latvia, Lithuania and Estonia were selected and analysed according to theory. The study concluded that the label design styles of the three selected Baltic craft producers share many common features, but each set of labels has its own story that makes it unique. Keywords: beer, craft beer, design style, label, visual identity.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectAlus
dc.subjectAmatalus
dc.subjectDizaina stilistika
dc.subjectEtiķete
dc.subjectVizuālā identitāte
dc.titleBaltijas amatalus ražotāju etiķešu dizaina stilistika
dc.title.alternativeBaltics Manufacturer Craft Beer Label Design Stylistics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record